|
Vi har 70.000 RED BULL 150 ML til kun 3.00 DKK stk. Minimums order 3000 stk skal hentes i London eller anden aftale Send Privat besked |
Flasken ser cool ud, men det ligner ikke den originale tyr ;)
Debat
|
Vi har 70.000 RED BULL 150 ML til kun 3.00 DKK stk. Minimums order 3000 stk skal hentes i London eller anden aftale Send Privat besked |
|
Flasken ser cool ud, men det ligner ikke den originale tyr ;) |
|
Hej Den er 100% Orginal kommer fra RED BULL fabriken |
Ovenstående flasker med print findes... De sælges i hvertfald i DE, og mange barer og diskoteker har dem her. Det samme gælder i UK... Mener de produceres i Singapore, men du må ik hænge mig op på det ;D Men om ovenstående parti er "ægte" RedBull, det skal jeg ik kunne svare på... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Det lyder interessant. Der er et par ting at tage hensyn til: A: Hvad fylder de min. 3.000 flasker? B: Kan I garantere, at det er samme indhold som original - og kan I dokumentere det? C: De skal mærkes i Danmark - dels med indhold og dels med pantmærke. D: Er der stregkode på (EAN) og hvis ja - hvordan vender den? E: Hvad er holdbarheden? MVH Bjarne
|
MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS
|
De fylder ca 4 cm3 og vejer ca 950 kg indholdet er orginal redbull de sælges i London og sr mærket som du ser der se stregkoder på holdbarheden er til 11-1-2013 |
|
Bare lige for at få det på plads... Det er lovligt at importere disse Red Bulls, da der gælder særregler ved spiritus, øl, energidrikke mm. Så selvom disse kommer fra Thailand, så følger de loven... @CASA |
Vi er helt enige! Bare fordi en vare er i EU, så betyder det ik, at den er lovlig... For er den tidligere importeret fra USA, Asien eller andre steder udenfor EU, så er den stadigvæk illegal... Så fordi disse Red Bulls står i UK, så var det ingen garanti for lovligheden, hvis de f.eks havde været et par Levis jeans, som sælger omtaler tidligere... |