Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online community og shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal til at starte et online community med tilhørende shop for skiløbere og jeg kunne godt bruge hjælp mht. webdesign og den slags. Personligt ville jeg stå for at administrere grupper, brugere, indlæg og salg i webshoppen derinde, men jeg kunne godt bruge en samarbejdspartner/ansat til det tekniske som jeg ikke selv kan finde ud af. Det skal dog lige siges at jeg ikke er komplet idiot med computere, jeg kender bare desværre ikke til noget såsom HTML og hvad der nu ellers bliver skrevet hjemmesider i. Som det er nu er budgettet meget lavt og jeg ved ikke hvor meget en betaling for et design ligger på, så det kunne være fedt hvis folk lige kunne fortælle lidt om hvad sådan noget koster og hvor mange muligheder man har mht. til funktionerne på siden.

Hvis i vil have noget uddybet skal i endelig skrive.

på forhånd tak
Viktor
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:50
Du skal nok være opmærksom på, at det ikke helt er billigt at få programmeret et community med tilhørende shop, ved mindre du finder en som er villig til at arbejde gratis, mod en plads i crewet. :)

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:57
Med dit budget skal du bruge allerede udviklede programmer.

Det program, som amino kører på har kostet under 300 dollars, efter hvad jeg har læst Martin Thorborg. Hvor han har hentet det ved jeg dog ikke.

I dit tilfælde skal det suppleres med en webshop, som man linker til fra community''et. Her kan du f.eks. vælge en webshop fra scannet eller dandomain. Jeg sætter gerne en webshop op for dig baseret på scannet, prisen vil afhænge af specifikationerne, men det er givetvis et firecifret tal, vi taler om, og endda i den lave ende. Derudover skal du regne med 300 kr. pr. måned for support og hosting af shoppen; og skal kunderne betale med Dankort kommer der 150 kr. oveni pr. måned. Smid mig en besked, hvis det har interesse.

med venlig hilsen

Kristian Melchior Echwald
Webexpressen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 00:04
Hejsa,

En anden mulighed er: http://www.instantasp.co.uk .
Hvis du vil lave et community om ski med alt hvad der hører til det. Så har jeg en god kontakt til bureauet 2ski.dk. Du kan jo prøve at spørge dem om de vil være med til at starte det op.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 00:38
Altså hvis du er interesseret ;)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)