Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lagerstyring i dandomain shop på udvalgte varer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Hej Marlene

Jamen det kan du sagtens, det kommer an på hvordan du sætter din varer/varianter op. F.eks. hvis vi tager eksemplet at du har 3 varianter "Small", "Medium" og "large" så kan du tilknytte 1 af dine varienter til masteren og så når kunden kommer ind på varen så er f.eks. "Small" som er valgt som variant, hvor brugeren så får mulighed for at tilvælge en anden størrelse, hvis dette ønskes. Men du kan sætte masteren forskelligt op.

Hvis det er helt sort, så prøv evt. lige kigge i hjlælpe funktionen, den plejer at være meget god. Ellers er kan support sikert også svare og skulle du ikke finde den perfekte løsning af den vej, så skal du være meget velkommen til lige at spørgsmål Marianne vores DanDomain ekspert på webshop logik og opsætning, hun ved sku alt om hvad det system og kender alle de gode tricks :) og hun hjælper gerne med lige at give dig et par løsningsforslag.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:15

Hej Henning og andre.

Problemet er at jeg ikke har benyttet lager styringen før, men vil bruge den nu.

Så jeg har oprettet 3 nye varer, hvor jeg har oprettet variant master, og indsat lagertal.

De tidligerer oprettede varer er der ikke lagertal på, så når jeg sætter flueben i autolager i opsætningen, forsvinder en stor del af de "gamle" varer, da lagertallet står på nul. Derfor vil det være en kæmpe fordel, hvis jeg kunne få systemet til kun at bruge lagerstyringen på de varer, hvor jeg har tilknyttet variant master. Ellers skal jeg manuelt ind på knap 500 varer og sætte lagertal på. Jeg har læst hjælpe manual, og set de tilknyttede videoer, men kan ikke umiddelbart finde løsningen.

Håber det belyste spørgsmålet lidt mere.

Marlene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)