Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en CSS sever.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino.

Jeg har mig en server som jeg godt vil lave en spil server. En spil server til et spil der hedder counter strike source. Det som er at jeg mangler lidt hjælpe til og start den eller lave den. Alt det andet med server kan jeg som son.

Jeg vil ikke lave en lan server. Det skal være en server der er online eller hvor andre også kan komme ind og spile på den Big Smile.

Jeg vil ikke sælge spil server. Det er kun til mig selv.

Håber i vil hjælpe.

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:54

Hej korn

Er det en server der skal køre 24/7 eller bare når du har lysten til at spille?

For hvis det bare er når du har lyst kan du benytte dig af et tool som ligger i steam softwaren. "Source multiplayer dedicated server"

Hvis den skal køre 24/7 vil jeg hellere anbefales dig at benytte hldsupdatetool (finder du på steams hjemmeside) det er kun console og ikke en brugerflade som med den du finder i steam.

Her er en mini guide til opsætningen af source med hldsupdatetool

http://www.srcds.com/db/engine.php?subaction=showfull&id=1097362093

Håber du kan bruge svaret.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:09

Der findes en udemærket guide her:

http://www.tobys.dk/cs/guides/en/cs-dedicated-server.php

Sjovt nok, fiflede jeg rundt med CS server for ikke så lang tid siden, og der brugte jeg fremgangsmåden i den guide.

Troede også først at man skulle bruge Dedicated server i steam, men det fungerer altså ikke. I stedet skal man have fat i hlds updatetool, som også distribueres af Steam (det hele står i guiden, som godt nok er på engelsk - kan godt være der ligger en dansk guide derinde et sted).

Tilmeldt 8. Jan 11
Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim.

1,000 tak for det hurtige svare. Det er en server der skal gøre 24/7 alle timerne i ugen Smile. Men den skal være en online server. Det skal ikke være en lan server eller en server hvor kun det er mig der kan spil på den.

Kan jeg gøre det med din guid ?.

Hilsen Korn Big Smile

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:13

Hov, guiden ( http://www.tobys.dk/cs/guides/en/cs-dedicated-server.php ) er til CS 1.6 ser jeg lige. Men du skriver bare "hldsupdatetool -command update -game "Counter-Strike Source" -dir C:\srcds" i step 3 i stedet for det der står. 

Du skal også huske og port forwarde (står også i guiden, nederst).

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:16

Media, den i steam virker nu altser fint nok, hvis man ved hvad man laver. Har selv benyttet den flere gange. HLDS update tool er bare bedst da den ikke trækker så mange resourcer som den i steam gør.

For at sætte den online skriver du i din config.cfg fil (mener jeg den hedder)
sv_lan 0
Plejer at stå sådan i hldsupdatetool som standard når man har download.

Hvis den ikke virker når du tester, kan det være at din router blokere for forbindelsen. Så skal du lave en port forward til den port du vælger i hldsupdatetool (standard er 27015)

Tilmeldt 8. Jan 11
Skrevet kl. 20:16

Hej seje Aminoer Big Smile

Jeg vil bare høre om der måske er nogen Youtube film eller noget på engelsk eller dansk der hvis hvordan man gøre. For jeg forståre ikke 100 % af de guid.

Hilsen Korn Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:19

korn:

Hej seje Aminoer Big Smile

Jeg vil bare høre om der måske er nogen Youtube film eller noget på engelsk eller dansk der hvis hvordan man gøre. For jeg forståre ikke 100 % af de guid.

Hilsen Korn Smile

Nogle valgmuligheder her: http://www.youtube.com/results?search_query=hldsupdatetool+tutorial+CSS&aq=f

Tilmeldt 8. Jan 11
Skrevet kl. 21:03

Hej,

Tak skal du ha Big Smile. Så er det bare i gange med og lave den på serverne. Jeg skriver her igen hvis der bliver problemer eller noget andet. Og måske også når jeg er færdig. Så kan i jo se serverne hvis i vil Stick out tongue.

Hilsen Korn

Tilmeldt 8. Jan 11
Skrevet kl. 18:50

Hej igen.

Jeg har lavet den server i det hvor man downloade det fra steam`s hjemmeside. Problemet er at jeg ikke kan få den online eller son at andre kan komme ind i den.

I kan også hjælpe mig over skype. Mit navne er korn956 Skype-Skype

Håber i vil hjælpe.

Hilsen Korn

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)