Hejsa. Er først lige blevet medlem i dag, men håber du kan bruge svaret alligevel. Alt efter hvad det er for maskiner og land så er det en god ide med en flot hjemmeside. har selv søgt på div. maskiner bl.a. i Polen og af den vej fundet gode ting.
Hej jeg tror ikke de er interesseret i nogen form for ansættelse mere en forhandler som er i branchen, og de har nogle kontakter allerede - bliver det aktuelt konakter jeg dig, men jeg tror bare de var en form for høflig forespøregelese fordi jeg bor i Danmark - jeg har foreslået dem at deltage på Metal messen i Fredericia i April
Hej, har evt store mængder af kobber metal til videre salg, til virkelig fornuftige priser. Meget meget billigere end hvad du kan finde i dk. Har det jeres interesse, kontakt venligst :)
Hvis det er store standardmaskiner skal han evt. se efter en mere europæisk løsning da mange opgaver bliver løst af den vej.
Hvis det er specialløsninger så ville jeg booke 3-4 møder med kunder i Danmark hvor han både kan introducere sig selv, men også spørge ind til hvor de køber deres maskiner. Dette vil give ham nogle mulige leads som kunne være attraktive i hans forhandling med den nye forhandler.