Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder en udenlandsk producent en god forhandler i Danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver sammen med en person som arbejder i et firma som producere maskiner der bruges af 

jern og maskin industrien - han spørger mig så om jeg kan hjælpe ham med at finde en forhandler for sine produkter, i Danmark 

Spørgsmålet er så : Er der nogle forslag til hvordan han griber det an.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 14:41

Hejsa. Er først lige blevet medlem i dag, men håber du kan bruge svaret alligevel. Alt efter hvad det er for maskiner og land så er det en god ide med en flot hjemmeside. har selv søgt på div. maskiner bl.a. i Polen og af den vej fundet gode ting.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:03

Hej

Jeg vil vende den om og sige hvodan finder en udenlandsk producent en troværdig samarbejdspartner som kan slå døren op hvor det er nødvendigt.

Men detsværre vil de ikke give løn, men hvis vi kan aftale en fast løn så kunne jeg da godt lokkes jeg har bevist hvad jeg kan!

Preben

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:54

Hej jeg tror ikke de er interesseret i nogen form for ansættelse mere en forhandler som er i branchen, og de har nogle kontakter allerede  - bliver det aktuelt konakter jeg dig, men jeg tror bare de var en form for høflig forespøregelese fordi jeg bor i Danmark - jeg har foreslået dem at deltage på Metal messen i Fredericia i April 

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:36
Hej, har evt store mængder af kobber metal til videre salg, til virkelig fornuftige priser. Meget meget billigere end hvad du kan finde i dk. Har det jeres interesse, kontakt venligst :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Hej

Hvis det er store standardmaskiner skal han evt. se efter en mere europæisk løsning da mange opgaver bliver løst af den vej. 

Hvis det er specialløsninger så ville jeg booke 3-4 møder med kunder i Danmark hvor han både kan introducere sig selv, men også spørge ind til hvor de køber deres maskiner. Dette vil give ham nogle mulige leads som kunne være attraktive i hans forhandling med den nye forhandler.

Med venlig hilsen

Søren 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)