Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-conomic Rapportgenerator

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der er eksperter i e-conomic rapportgenerator - der kan fortælle om mine planer overhovedet kan gennemføres med dette modul ?

Jeg har en virksomhed, hvor jeg vil præsentere realiserede/budget og afvigelser i en rapport hvor jeg ændrer på opstilling og summering i forhold til kontoplanen.

F.eks. omsætning-diesel-vedligeholdelse (3 steder i kontoplanen) - og kun ønsker sum på f.eks. administrationsomkostninger i stedet for konto for konto specifikation.

HVIS du sidder med løsningen - så håber jeg at høre fra dig - og HVIS du ved at det ikke kan lade sig gøre, så hører jeg også meget gerne fra dig.

De bedste hilsner.

Lillian Pabst

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lillian,

Umiddelbart er det noget vores rapportgenerator, kan klare. Jeg kan dog ikke helt se om du er administrator i e-conomic - det er nemlig kun dem der har adgang til netop den funktion i e-conomic? Baggrunden er at den er lidt mere avanceret, og det er helt sikkert en funktion man skal sætte sig ind i.

Et andet alternativ kunne dog være at gå unde "rapport" og "saldobalance". Her vælger du så at sammenligne med "budget". Bagefter vil du så kunne sige "Vis i Excel". Her kan så lave en makro der kan beregne afvigelser og rykke rundt på konti, i forhold til det du ønsker. Alternativt kan du lave det manuelt, men det vil selvfølgelige tage længere tid.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)