Vores side www.SikkertHjem.dk har været nede siden i går aftes. Siden ligger på hos GigaHost, men de supporterer kun på mail og jeg har endnu ikke modtaget svar på mine henvendelser.
Er der nogen af jer som også er berørt eller kender til årsagen for nedbrudet?
Ja, man bliver jo noget stresset når man opdager at en side er væk. Vores side er forholdsvis ny og vi arbejder intensivt med at markedsføre den, hvorfor en nedeperiode er rigtig skidt.
Har du fået disse anbefalet? Jeg syntes at det er en jungle, men er næsten afhængig af andres anbefalinger, da alle hosting virksomheder lover næsten uendelig oppetid, osv.
Tråden "Er Gigahost det rette valg" havde mange bud. Og du har ret, det er en jungle, og jeg ved heller ikke om unoeuro er det rette valg, men flere havde nævnt dem.
Min første tanke var selv DanDomain. Jeg havde den opfattelse at når nu de var dyrere end så mange andre, så var kvaliteten også bedre, men der er flere som påstår det modsatte.
Jeg er som skrevet selv i syv sind, men skal jo snart have taget beslutningen:-)
:-) Lad mig vide, hvem du vælger når du når så langt. Vi må nok også overveje at skifte GigaHost ud. Denne nedetid er helt uacceptabel, især når der så ingen info er samtidig.