Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GigaHost server nede??? Nogen der ved noget?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vores side www.SikkertHjem.dk har været nede siden i går aftes. Siden ligger på hos GigaHost, men de supporterer kun på mail og jeg har endnu ikke modtaget svar på mine henvendelser.

Er der nogen af jer som også er berørt eller kender til årsagen for nedbrudet?

Dennis

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:10

Jeg får denne "Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL" p jeres side.

Så det er nok forbindelsen til jeres database der er nede.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Skrevet kl. 09:13

Hej Niels,

Ja, det har du selvfølgelig ret i. Må indrømme at jeg ikke er den stærkeste i den slags.

Grundet dette problem er jeg ikke i stand til at logge ind i back-end af vores CMS og tjekke adgangsdata til databasen.

Har du nogen gode ideer?

Dennis

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15

Det er er da noget møg, og det fortæller mig også, at jeg ikke skal vælge Gigahost, som udbyder - se tråden "Er Gigahost det rette valg"

Finder det for dårligt at de om ikke andet melder ud, at der er et problem

Mvh

Benny 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Skrevet kl. 09:18

Hej Benny,

Ja, man bliver jo noget stresset når man opdager at en side er væk. Vores side er forholdsvis ny og vi arbejder intensivt med at markedsføre den, hvorfor en nedeperiode er rigtig skidt.

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

Netop Dennis, og det er også det jeg selv frygter, når jeg lancere min portal. det er bare bydende nødvendigt den er oppe. 

Jeg overevjer pt. om  http://www.unoeuro.com/products.php guld ikke kunne være en mulighed.

De bedste hilsner

Benny

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Skrevet kl. 09:26

Benny Straby:

Netop Dennis, og det er også det jeg selv frygter, når jeg lancere min portal. det er bare bydende nødvendigt den er oppe. 

Jeg overevjer pt. om  http://www.unoeuro.com/products.php guld ikke kunne være en mulighed.

De bedste hilsner

Benny

Har du fået disse anbefalet? Jeg syntes at det er en jungle, men er næsten afhængig af andres anbefalinger, da alle hosting virksomheder lover næsten uendelig oppetid, osv.

Dennis

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Tråden "Er Gigahost det rette valg" havde mange bud. Og du har ret,  det er en jungle, og jeg ved heller ikke om unoeuro er det rette valg, men flere havde nævnt dem.

Min første tanke var selv DanDomain. Jeg havde den opfattelse at når nu de var dyrere end så mange andre, så var kvaliteten også bedre, men der er flere som påstår det modsatte.

Jeg er som skrevet selv i syv sind, men skal jo snart have taget beslutningen:-)

Benny

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:33

Benny Straby:

Jeg bruger selv unoeuro på et projekt og der er INGEN problemer med dem. Det spiller bare.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Dec 08
Skrevet kl. 09:33

:-) Lad mig vide, hvem du vælger når du når så langt. Vi må nok også overveje at skifte GigaHost ud. Denne nedetid er helt uacceptabel, især når der så ingen info er samtidig.

Dennis

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)