Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt fra bunden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man bare har gået med tankerne, og det man gerne vil have i gang er med stor henblik på at hjælpe andre.

Hvor starter man, hvad gør man, hvad skal undersøges, hvordan finder man ud af, hvor man kan købe produkterne til sin forretning/leverandørere osv osv osv.

Jeg er HELT fra bund lige nu, og har bare leget meget med tanken :)

Syns det kunne være ekstrem spændende at starte mit eget, udfordringen i det, de mange op og nedture jeg er sikker på det vil medbring. Men bedst af alt, at kunne gøre andre glade også.

Endnu bedre er at jeg ikke engang aner om det er det rette sted jeg sprøger :) Hehe.

Mange hilsner Linda.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:28

Hej Linda,

Det er selvfølgelig svært at hjælpe dig, når det ikke er så konkret endnu. Men jeg har en gang lavet denne video om syv faser, som ildsjæle har godt af at komme igennem. Måske kan det give dig noget i forhold til at komme videre :-)

De bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:32

Nu så jeg lige selv videoen (det er længe siden, jeg har lavet den), og det går da lidt hurtigt. Hvis du synes, at det umiddelbart lyder interessant, så bliver jeg interviewet i det, hvor jeg kommer mere i dybden i dette indslag på Vita på P1 (det varer 25 min).

Dbh Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:40

Super god video :)

Jeg bor i en mindre by, og tror derfor det er ret vigtigt også at have fokus på sælge via nettet også. Eller måske endda starte ud med at sælge via internettet, og så derefter overveje butik hvis alt går godt :)

Det inde for lingeri og "former" jeg har et stort ønske om at hjælpe andre. Lidt med tanke om at mange kan undgå operationer osv. ved i stedet at bruge andre midler i form undertøj. Meget undervægtige kvinder der ønsker lidt former, eller kvinder med overvægt der også har muligheden for at blive "strammet" lidt inde her og der.

Jeg har længe undersøgt nettet og fundet ud af at mange søger det samme som jeg selv har gjort. Og jeg fik derfor en stor lyst til at hjælpe andre.

Fra Sommersted
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:57

Hej Linda.

vedr. 1. spørgsmål kunne dette citat måske være noget du kan reflektere over:0)

Citat!

”At man, naar det i Sandhed skal lykkes En at føre et Menneske hen til et bestemt Sted, først og fremmest maa passe paa at finde ham der, hvor han er, og begynde der…Dette er Hemmeligheden i al Hjælpekunst. Enhver, der ikke kan det, han er selv i en indbildning, naar han mener at kunne hjælpe en anden. For i Sandhed at kunne hjælpe en Anden, maa jeg forstaa mere end han – men dog vel først og fremmest forstaae det, han forstaar.

Naar jeg ikke gjør det, saa hjælper min Mere-Forstaaen ham slet ikke. Vil jeg alligevel gjøre min Mere-forstaaen gjældende, saa er det, fordi jeg er forfængelig eller stolt, saa jeg i Grunden i stedet for at gavne ham egentligen vil beundres af ham. Men al sand Hjælpen begynder med en Ydmygelse; Hjælperen ,maa først ydmyge sig under Den, han vil hjælpe og herved forstaae, at det at hjælpe er ikke det at herske, men det at tjene, at det at hjælpe ikker er at være den Herskersygeste men den Taalmodigste, at det at hjælpe er Villighed til indtil videre at finde sig i at have Uret, og i ikke at forstaae hvad den Anden forstaar…”

Søren Kierkegaard

vedr.  refleksion og opstart kan du få 1 times gratis peptalk hos Innovi Danmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)