røv - så man skader ham, for at beskytte ham mod andre. Det er måske (også) en forkert løsning. Hvis en eller anden opretter en tråd, om hvordan man embedder video i Flash eller lign. og der med store, fede røde bogstaver står: "JEG ØNSKER INGEN TILBUD", så tænker jeg instinktivt: "Og så vil du have, at jeg skal bruge min dyrebare tid på, at forklare dig i detaljer, hvordan man gør det? - din nærige banan" Hvorimod jeg velvilligt havde svaret på spørgsmålet, hvis det bare var en fellow-man-in-need. (Hvad siger du så, Pia Kjærsgaard? Lagde du mærke til, at jeg brugte et engelsk udtryk, hvor jeg ligeså godt kunne have brugt et dansk? - Tag den, din moderkorpulator). (Huuurh-hummmm). |
... Søger grafiker
|
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Lone Nu har jeg godt nok kun læst overskriften, fordi jeg ikke gider spilde min tid med at finde ud af, hvad tråden handler om. Men jeg vil da gerne tilbyde mig som grafiker. Jeg er meget seriøs og aldrig ironisk, og jeg lægger et stort arbejde i at researche mine opgaver ordentligt inden jeg byder ind på dem - så hvis du lige vil beskrive din opgave lidt grundigere, skal jeg gerne give et tilbud. ![]() mvh Hans |
Hej Lone Jeg vil gerne gøre det 500 kr billigere end Hans!!! - speciel Amino-pris hæhæ |
|
|
www.nfdesign.dk