Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integreret regnskab-, kasse og shopsystem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nuværende webshop, regnskab- og kassesystem står til at skulle udskiftes da de ikke arbejder sammen på tværs af hinanden, så jeg er på udkig efter den forkromede totalløsning.

Der er med andre ord tale om en butik der både har online salg og almindeligt direkte salg. Systemet skal kunne opdatere lagerbeholdning i både webshoppen og regnskabssystemet når et givent produkt sælges, uanset om det købes i webshoppen eller ved kassen.

Hvad vil I anbefale som webshop, kassesystem (med scanner og touchscreen) og regnskabsystem når alle 3 elementer skal spille sammen på bedste vis?

Venlige hilsner
Daniel
Yogaudstyr.dk - Alt i udstyr til yoga

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:45

Hej,

Til e-conomic er der lavet flere integrationer til kasseapparater, disse kan findes på vores integrationsside. F.eks. flexpos kunne være en løsning.

Du kan altså bestille dit abonnement ved e-conomic, og så snakke med Flexpos om hvordan deres løsning er, så er jeg sikker på du nok skal finde en løsning.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:50

Hej Daniel,

Uha der findes et hav af løsninger... Magento er på webshop delen, nok den stærkeste platform på markedet pt.

e-conomic er bestemt en mulighed men hvad er dine krav til lagerstyring mm. ?

Som Steffan skriver så er FlexPOS nok et af de bedste POS-systemer som findes på markedet pt.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:02

Hej Daniel

det er korrekt at FlexPOS ville kunne snakke på tværs. du skal dog være opmærksom på at der ikke er tale om en løsning der løfter det hele men i stedet en løsning der giver dig MAX frihed.

FlexPOS er en kasse løsning der har åben API og derved kan sende lager opdateringer til din webshop og klare økonomi med e-conomic(eller ander erp løsning)

du er velkommen til at give mig et kald hvis du har spørgsmål til den løsning vi kan levere.

/Jacob Ipsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)