Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Be2.dk i kontant

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer

Jeg har lige set Kontant på Dr1 som denne gang handlede om be2 datingsiden.

Brugere der opretter sig og bagefter skal betale for flere og flere ting under vejs.

Det jeg tænkte mest over var det at ens profil sender "robot" breve ud til andre medlemer, kan godt se fidusen for be2, da de jo får mange kroner i huset ved at sende breve til ikke betalende, der så vil kigge og betaler for det.

Hvor meget mener i der må være af den slags, hvor går grænsen for fræk markedsføring ?

Delen med at de bliver ved med at hæve penge er vi nok alle enige om :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:28

Er vi ikke ude over det der hedder fræk markedsføring her? 

Jeg så ikke programmet, men læste en kort artikel om det. Mit indtryk var da nærmere at det snyd - decideret snyd, og ikke bare kreativ, småfræk markedsføring?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Timm..

Der er jo flere ting i det de har gjort og vil da også mene at sende fiktive breve og tage penge fra folks dankort/kreditkort er snyd, men om det er snyd og sende mail om folk har modtaget brev, når de ikke længere betaler og skal betale for at se det igen, ved jeg faktisk ikke.

Det med at sende de fiktive breve mellem brugerne er det ulovligt eller bare dårlig moral ?

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:34

Hej Mikkel,

Mener at de går over stregen såfremt at de ikke informerer deres brugere om "robotten" :)

Mvh

STBJ

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:54

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:04

Jeg er helt enig i det er dårlig stil. Det er tydligt at systemet er designet så de prøver at indrive penge for en værdiløs tjeneste. De fleste breve er sandsynligvis fiktive, og bliver 'sendt' af brugere (som dog har 'accepteret' det under oprettelsen, ved ikke at fjerne et flueben).

Der er voldsom dyrt i forhold til andre dating-tjenester (ca. 450 kr / mnd. ved køb af 3 måneder), og medlemskabset fornyes automatisk. Det må være en god pengemaskine for dem bagved. De vil gerne have folk til at oprette sig, for at læse deres 'personlige beskeder'. Det koster kassen, og i de fleste tilfælde glemmer (kan ikke finde ud af) de at afmelde sig, for derefter at blive trukket kassen igen.

Skulle det ikke være nok, så kan de lige nå at blive snydt af en russisk scammer på vej ud:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)