Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du vise mig en FED hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Grønnemark:

Den har jeg været inde på nogle gange... og jeg synes, at du har en rigtig fed hjemmeside Big Smile

Jeg synes, at den er dejlig enkel, at der er god sammenhæng over hele siden og at den udstråler en masse energi (eller ild : )).... og vigtigst af alt så virker det som om, at den hænger godt sammen med dig...

Jeg takker og sender tankerne videre til de dejlige Aminoer, der har hjulpet mig på vej - med Martin Tychsen i spidsen.

Hvis jeg var dig, så ville jeg overveje det, som Casper skriver med en virtuel figur og hvad man ellers kalder det. Det kan være en super god måde at præsentere sig selv, hvis det giver mening. For mig synes jeg ikke, at det giver mening, men det kunne da være fedt at komme ind på din hjemmeside og så pludseligt se en bold komme flyvende fra den ene side af skærmen til den anden - eller dig lave et af dine badut-kraftspring henover skærmen.

Bliver spændende at se, hvad du får det ændret til - ikke fordi jeg synes, at din side er dårlig nu.

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:19

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:29

Det var lige præcis også min tanke, Tommy.

Noget med at vise kvaliteterne, og så derefter præsentere sig og sige, at det kun er dit mindset, der sætter begrænsningerne eller noget i den dur.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:31

Tak Thomas

Den fra Wilkinson var vildt fed...Jeg får jeg helt lyst til at skrive mig op, så jeg får mulighed for at spille....Det viser bare hvor godt det virker.

...og tak for linket til den gamle tråd, der ligger vist en masse jeg skal ha´ kigget igennemBig Smile

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:42

Hej Tommy

Det kunne godt være en god idé du kommer med der. Jeg var lige inde og se referencerne på de levende mennesker, og det ser faktisk rigtig godt ud. Det kunne godt være en god mulighed Big Smile

... og så tjekker jeg lige Martin Tychsen ud...

Da jeg fik min foredrags-hjemmeside var jeg Super tilfreds, og salget af foredrag går også rigtig godt, men med tiden er det bare som om den ikke passer 100% på mig mere...

F.eks. holder jeg aldrig foredrag i jakkesæt, men jeg har et pænt jakkesæt på, på hjemmesiden.

Så inden længe skal jeg ha´ taget billeder af en Amino, og så kommer ellers teksten, designet o.s.v. Du kender jo selv hele processen Big Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)