Hey Amino's, jeg er godt nok kun 18 år, men jeg har overvejet at investere i en Porsche Boxster S 3,2. Men da det er min "første bil" har jeg ikke rigtig nogen forstand på det. Så jeg har nogle spørgsmål. http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/porsche/boxster-s/32/114387 Bilen er brugt og er sat til 250.000, som jeg jo nok bliver nød til at låne mig til, via bank eller anden afbetaling da jeg er på SU. Så mit spørgsmål er hvad eller hvem er billigst at låne af? Synes selv banken er ret glubske med deres renter og alt det pis som jeg ikke helt magter at sætte mig ind i.
Jeg kan se at der står den er uden afgift men er incl. moms, hvor dyrt bliver det med alle de afgifter, for jeg har læst mig til at der er jo mange forskellige. Også skal den også indregistreres og hvad koster det ? Og skal den det når den jo allerede er registreret ved SKAT da den jo er brugt. Jeg har linket det til den så i kan se bedre på det, måske jeg kommer i tanke om flere spørgsmål senere. Men ville være lækkert med nogle gode svar! Og håber nogle vil tage sig tid til at hjælpe mig i den her afgift jungel! |
Hej Nicolai
Bilen bliver langt dyre når der skal afgift på den - herudover får du nok et stort problem hvad angår forsikringen af den - så prøv at kontakte et par selskaber, før du går igang med at kigge på finansieringen af din nye bil.