Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brokkebloggen - god nok?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har lavet min blog - og næh, hvor jeg synes det er skægt!
Men er det godt nok til at folk gider at komme? Jeg tænker ikke så meget på indholdet - for det er nok relativt individuelt om man gider læse det. Men mere det faktum at den er hostet direkte hos Wordpress (og uden eget domæne) - og at der flere steder pr. automatik står ting på engelsk, fordi det ikke kan rettes med det abonnement jeg pt. har.

Ville I lægge den over på eget helt domæne - og bestille alle de tilkøbsmuligheder der er for bedre design- og opbygningsvalg (css-pillerier osv)?

Eller er det en god ide bare at starte på nuværende nuveau?

Kh. Rikke

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:19

Brokkebloggeren:

Hej med jer

Jeg har lavet min blog - og næh, hvor jeg synes det er skægt!
Men er det godt nok til at folk gider at komme? Jeg tænker ikke så meget på indholdet - for det er nok relativt individuelt om man gider læse det. Men mere det faktum at den er hostet direkte hos Wordpress (og uden eget domæne) - og at der flere steder pr. automatik står ting på engelsk, fordi det ikke kan rettes med det abonnement jeg pt. har.

Ville I lægge den over på eget helt domæne - og bestille alle de tilkøbsmuligheder der er for bedre design- og opbygningsvalg (css-pillerier osv)?

Eller er det en god ide bare at starte på nuværende nuveau?

Kh. Rikke

Hej Rikke.

Hvis jeg var dig, så havde jeg fået lagt den over på eget domæne.

Ikke at du behøver at benytte dig af alle tilkøbsmulighederne (der findes mange open source wordpress designs), men bare at få den flyttet over på eget domæne.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:29

Klart ligge den over på eget domæne , for siden er vel lavet for den skal komme ud til så mange som muligt og eget domæne er langt langt lettere at seo optimere til google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52

Idéen er god nok, men hvorfor er det at samtlige mennesker der starter en blog vælger Wordpress, og ikke nok med det - hvorfor finder de altid de absolut mest grimme templates?

Idéen er god nok - siden er møghamrende grim.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:01

Jeg er enig med de andre. Læg den over på eget domæne og læg et flottere design på siden, så den bliver mere overskuelig.

Men jeg vil samtidig rose dig for dine tekster. Overskrifterne er meget fængende og indholdet har et godt drys af humor, så det ikke bliver ensformet at læse.

Held og lykke med dit projekt.

Tilmeldt 25. Jan 11
Skrevet kl. 18:39

Hej igen - og tak for jeres svar.
Jeg er ked af, I synes bloggen er så grim. Det må jeg se om ikke jeg kan fikse lidt i.
Og så må jeg få mig mit eget domæne. Det fremgå jo tydeligt, at det er en god ide:-)

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 25. Jan 11
Skrevet kl. 18:40

Morten88:

siden er møghamrende grim.

Av:-)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Brokkebloggeren

Du må sige til hvis du skal bruge hjælp til at få det op på egen server og med eget domæne.
Du er velkommen til at sende mig en mail, så hjælper jeg dig på vej (ganske gratis selvfølgelig :D)

Mail adresse: Lasse@vesdia.dk

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 25. Jan 11
Skrevet kl. 10:05

Hej Lasse

Tusind tak - det er super sødt af dig! Din mail er hermed arkiveret:-) Så kontakter jeg dig, hvis jeg ikke kan hitte u' af det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 10:29

Pråliåhøheer, det er sq go' stil Lasse Yes

...og Rikke-Brokhoved; jeg syns det er en sej blok. Underholdende læsning - glæder mig til mere.

Bh/mvh/kh/vh/pf/rs/dbh

(og så liige nogen af de her ////)

///////Kennet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)