Hej Amino´er, Jeg er i gang med at opsætte en funktion således mine kunder kan betale deres faktura online, ikke så meget hokuspokus, jeg gør det gennem moneybookers.com. Før jeg kan modtage kreditkort skal jeg have formuleret retur- og reklamationsbetingelser, håntering af personlige oplysninger samt vilkår og beskrivelser Moneybookers.com krav: Jeg "sælger" assistance indenfor reklame og design. herunder grafisk design, programmering, tekster, video- og fotooptagelser o.lig. Jeg yder ingen retur ret o.lig.? Jeg giver ikke mine kunders oplysninger til andre end dem som er tilknyttet projektet. Er der en venlig Amino som ligger inde med disse som jeg kan få lov at se og omskrive evt. bare søg og erstat firma navn :) |
Handelsbetingelser
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Hej Javed, p.t. er det ikke vigtigt at oplysningerne er korrekte, men skal selvfølgelig ikke gøre noget dumt... Det handler faktisk blot om at opfylde moneybookers krav til tekster... Jeg har ingen planer om at få udformet nogle unikke tekster fra en jurist, da dette ikke er helt billigt... :) Det handler blot om faktura betaling andre aftaler/kontrakter er indgået på forhånd. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)