Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lever MailingList.dk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har flere gange forsøgt at få fat i MaillingList.dk for at blive betalingsbruger. Jeg har ikke fået nogen reaktion og vil gerne vide, om der ikke mere er aktive personer bag MailingList.dk eller om jeg blot har været uheldig. Det er jo også interessant, hvis der skulle komme problemer med ens liste på et tidspunkt.

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:28

Jeg overvejer pt. at anvende dem og har i den forbindelse sendt dem et par e-mails. Alle mine mails er blevet besvaret indenfor ½-1 dag, så jeg har ikke indtryk af, at supporten ikke skulle fungere efter hensigten.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:22

Min fornemmelse er også de lever - jeg er selv betalingsbruger og fungerer helt fint...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 15:22
Tak for svarene. Jeg har nu fået en besked fra MaillingList.dk, men det var rart at få et par brugeres udsagn også.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:40
De kontaktede mig forleden for at høre om jeg udførte PHP-programmering - så lidt liv må der da også være i dem :)

www.nfdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 18:39
Hejsa

Lang tid siden, der er blevet skrevet i denne tråd - men jeg oplever lidt samme problem pt., jeg har kontaktet dem før med held om opgradering - men nu er det ikke muligt at komme i forbindelse med dem.

Hvordan har I kontaktet dem?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:51
Hej,

Hvornår har du kontaktet os? Kan se at der ligger en henvendelse der kunne være din fra i går kl. 15.

Skal naturligvis beklage at der her i sommerferien kan være mere end 1 times svar - det vil vi gøre bedre med det samme :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)