Sælges samlet for 100 kr. pr. stk. , altså 4900 kr. i alt, efter først til møllen princippet.
fug.dk |
Og jeg troede, jeg havde mange domæner....
De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk
Sælges samlet for 100 kr. pr. stk. , altså 4900 kr. i alt, efter først til møllen princippet.
fug.dk |
Og jeg troede, jeg havde mange domæner.... De bedste hilsner Freelancerbasen.dk |
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Jeg gør opmærksom på at tilbud på enkelte sider ikke er interessant p.t. |
Der er en del der vælge at håndplukke 5-10 sider, og så spørge om man kan få dem til 100 kr. pr. stk. Det kan man ikke. Hvis ikke man køber alle, så vil der være et administationsgebyr, fordi vi skal bruge mere tid på det. |
Det kommer an på om der kommer en og køber det hele, hvilket vi foretrækker. Ellers lyder det rimeligt. Men skrev hvilke du tænker på, så tager vi den derfra. Ellers kan du tage det hele og så sælge dem du ikke selv skal bruge. |
Der er nok af købere til mindre dele, kunne jeg hilse og sige, vi gider bare ikke rigtig bruge tid på det. |
Ahhh, så vidt jeg ved må man ikke købe domæner med henblik på vidersalg ;) |
Det er et vurderingsspørgsmål i hver enkelt sag. Hvis der er en der køber alle domænerne og vidersælger de andre for 100 kr stykket så er der jo ingen fortjeneste på det område og så burde der ikke være noget galt i det. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Sidste chance her: |