Hej Alle For min far søger jeg tilbud på en ny hjemmeside til deres forening. Here it goes: Foreningen skal bruge et CMS system. De er en stor forening der er delt op i 3 regioner.......Dvs at der på forsiden skal være et Danmarks kort hvor man så kan trykke sig ind på den enkelte region. Forsiden er ikke kun DK kort men også en hjemmeside for de fælles ting der er i foreningen. De 3 regioner har hver deres side som de kan rette i som de har lyst til......men det hele ønskes som en side men forskellige nivauer af tilladelse for administratorne. Forsiden skal samle siderne under fx kalender sådan at alle de nye ting der sker.......kan ses på forsiden. Det eneste der skal til er, at den enkelte administrator taster en ny event ind. Der skal selvfølgelig også nyt design til m.m. og siden skal have en "database" hvor de kan have alle medlemmer og mindre klubber stående. Der vil altså være flere administratorer indblandet. 1 der tager sig af "forsiden" altså på landsplan og 3 der tager sig af regionerne. Der kommer evt. flere til. Der skal være mulighed for at kunne uploade ting som en bestyrelse nu har brug for......vedtægter, referater osv. Der skal være mulighed for at kunne tilmelde sig nyhedsbrev på alle nivauer, så man fx kun behøver at få nyheder fra en enkel region. Foreningen ønsker en pris uden månedlig betaling.....altså et engangsbeløb. Send venligt spørgmål og tilbud til kboysen@mail.dk |
Dato: 12-02-2007 09:27:14 Forfatter:Kenneth Boysen
Der skal selvfølgelig også nyt design til m.m. og siden skal have en 'database' hvor de kan have alle medlemmer og mindre klubber stående.
Vil bare lige være sikker på du ved hvad du bestiller der. Det er slet ikke nogen helt lille ting pga. de krav der stilles til datasikkerhed ifb.m. medlemslister. Hvis denne funktion skal laves, skal du nok indstille dig på at det enten bliver rigtig dyrt, eller ikke helt lovligt i kanten(hvilket ikke kan anbefales).
Det er bare mine erfaringer fra et tidligere lignende projekt, er ikke ekspert på området, ved bare det gav os en masse bøvl. Vi valgte at fravælge funktionen fordi fordelene slet ikke stod mål med ulemperne...
Mvh.
Mathias