Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

For min far søger jeg tilbud på en ny hjemmeside til deres forening.

Here it goes:

Foreningen skal bruge et CMS system. De er en stor forening der er delt op i 3 regioner.......Dvs at der på forsiden skal være et Danmarks kort hvor man så kan trykke sig ind på den enkelte region. Forsiden er ikke kun DK kort men også en hjemmeside for de fælles ting der er i foreningen. De 3 regioner har hver deres side som de kan rette i som de har lyst til......men det hele ønskes som en side men forskellige nivauer af tilladelse for administratorne.

Forsiden skal samle siderne under fx kalender sådan at alle de nye ting der sker.......kan ses på forsiden. Det eneste der skal til er, at den enkelte administrator taster en ny event ind.

Der skal selvfølgelig også nyt design til m.m. og siden skal have en "database" hvor de kan have alle medlemmer og mindre klubber stående.

Der vil altså være flere administratorer indblandet. 1 der tager sig af "forsiden" altså på landsplan og 3 der tager sig af regionerne. Der kommer evt. flere til.

Der skal være mulighed for at kunne uploade ting som en bestyrelse nu har brug for......vedtægter, referater osv.

Der skal være mulighed for at kunne tilmelde sig nyhedsbrev på alle nivauer, så man fx kun behøver at få nyheder fra en enkel region.

Foreningen ønsker en pris uden månedlig betaling.....altså et engangsbeløb.

Send venligt spørgmål og tilbud til kboysen@mail.dk  

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 10:06

Dato: 12-02-2007 09:27:14 Forfatter:Kenneth Boysen

Der skal selvfølgelig også nyt design til m.m. og siden skal have en 'database' hvor de kan have alle medlemmer og mindre klubber stående.

Vil bare lige være sikker på du ved hvad du bestiller der. Det er slet ikke nogen helt lille ting pga. de krav der stilles til datasikkerhed ifb.m. medlemslister. Hvis denne funktion skal laves, skal du nok indstille dig på at det enten bliver rigtig dyrt, eller ikke helt lovligt i kanten(hvilket ikke kan anbefales).

Det er bare mine erfaringer fra et tidligere lignende projekt, er ikke ekspert på området, ved bare det gav os en masse bøvl. Vi valgte at fravælge funktionen fordi fordelene slet ikke stod mål med ulemperne...

Mvh.
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:22
Hej Kenneth,

Vi kan helt sikkert hjælpe dig, selvom vi på vores site kun reklamer med CMS løsninger der har en fast månedlig ydelse. Vi kan nemt finde en fast pris til Jer.

Du kan kontakte mig her via PM hvor vi kan udveksle e-mail adresser mm. eller via kontakt formularen på www.nerdlab.dk

Jeg vil gerne høre endnu mere om projektet, det lyder spændende - men medlems lister stiller store krav til sikkerheden jv. data tilsynet, så hvis de skal være der skal der arbejdes nogle flere timer på det, end hvis de kunne undværes. Men det er naturligvis noget I afgører.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:44
Hej Kenneth

Vi kommer også gerne med et tilbud til jer, men som Mathias siger er det bestemt ikke en billig hjemmeside-løsning i søger ud fra de krav i har. Men I er velkomne til at kontakte os, så kan vi tage en snak om det.

Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau

www.inmedia.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:42
Hej Kenneth
Vi vil da også gerne melde os i kampen.

Peder

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:53
Hej Kenneth,

Vi vil også gerne byde ind på opgaven. Du kan kontakte mig på trofo@trofo.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:35
Jeg undersøger lige betingelserne omkring databasen. Tror måske jeg har kommunikeret det forkert....for i bund og grund er det et CMS de skal bruge.

Til Jer der skriver jeg skal kontakte Jer skal jeg ærligt melde ud, at jeg intet med det at gøre andet end at det er min far der skal bruge det. Så forvent ikke at hører fra mig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:48
Jeg har sendt et yderst billigt tilbud pr. mail.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:34
Nu har jeg fået lidt flere informationer....så lad de gode tilbud tikke ind

Beskrivelse af CMS ønsker:

• En hjemmeside hvor man på forsiden får kan se landsforeningen og via forsiden gå ind på de 3 områder

• De 3 områder må gerne være ens i opbygning, skal som minimum indeholde en database med motionscykelløb og én med klubber, se eksempler på disse adresser:

http://www.sydjyllandfyncykelmotion.dk/kalender/kalender.asp

http://www.sydjyllandfyncykelmotion.dk/klubber/liste.asp

resten må gerne være skrive sider.

• På forsiden må der gerne være et felt hvor man kan oploade fra løbskalenderen i de 3 områder, helst automatisk

• Der kan evt. etableres et extranet (afhængig af merpris) således at personer med password kan gå ind og se f.eks. bestyrelsens interne arbejdspapirer.

• Evt. tilknytning af en nyhedsmailfunktion, således at man kan maile ud til personer som er tilmeldt denne funktion, gerne på de 3 områdeniveauer.

• Alt i alt skal der være adgang for 3 webmastere og 1 submaster. (som har adgang til alle 4 niewauer).

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 22:11
Det kunne da være sjovt at høre lidt om, hvad dit budget er.

Jeg har leveret CMS systemet til  http://www.top-senior.dk som kører meget lig det du beskriver, dog med 4 afdelinger, 10-12 webmastere og en overwebmaster, fordelt ud over hele nordjylland.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)