Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kr. 400,- for en SEO-.artikel - er du sindssyg!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

400 kr lyder vildt billigt for tænk du skal forstå produkt , de fleste  kræver selvfølgelige mere end en artiklen så det kræver en stor viden om produktet , mange vil gerne have 1000 eller flere løbende og da alle skal være ens er det et stort arbejde

vis i tænker 1 artiklen 400 kr kræver  det at forstå kunden og lidt om produktet og du skrive en faktura der er 400 kr for billigt for det første koster tid at forstå kunden og produktet

100 kr fatter jeg ikke dem der laver det med vis de arbejder til en 20 kr i time eller lidt over og laver et godt stykke arbejde  , må de gerne lave arbejde for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:57

Der er flere ting inde over emnet end bare pris, det er der ingen tvivl om.

Men grunden til de billige artikler kan også udemærket være, at det ikke er alle der tænker i timeløn. Det er stadigt begrænset hvor meget man kan sælge sig selv for, især hvis man er ny i brancen. Indtil man ved, at man kan sit kram, er det næppe at forlange for meget at man ignorerer mindstelønnen og går en del længere ned.

Pris og kvalitet hænger sammen. Men jeg tvivler som sagt på, at en artikel til 400kr er 4x bedre end én til 100kr.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:07

Jeg syntes begrebet SEO tekster er dumt at bruge, når du siger SEO tekster så forestiller jeg mig en måske okay velskreven artikel med en keyword density 1-10% 

Efter min mening burde man droppe keyword density og skrive teksterne til kunderne og intet andet. man kan så pynte med et H1-5  tag og måske en bulletpoint eller noget fed markering samt godt med links.

Jeg er fuldstændig enig med demib når han siger at SEO tekster ikke sælger.

Jeg er dog interesseret i dit tilbud, har du evt et par referencer - og er prisen ex moms ? Surprise

M  dfdf

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:22

Hej 

Yngvi K.:

Hej Jette,

Mange kan gøre det billigt fordi de tænker mere på nøgleord, end de tænker på kvalitet. De laver artikler som skal læses af Google, og ikke af mennesker. Derfor tager det længere tid. Skal du have en artikel, som skal læses af begge, så kræver det noget mere. Jeg har selv benyttet mig af en tekst-leverandør, hvor det var billigt, og hvor det var dyrt. Det kommer an på formålet med teksten :) 

Langt de fleste nystartede virksomheder skal blot bruge keyword-tekster (uden det bliver keyword-stuffing). Det er mest mere etablerede virksomheder, hvor den højere kvalitet er afgørende. 

Yngvi, nu sælger jeg selv artikler, til en god og billig pris. Mine artikler flyder ikke med nægleord, og jeg skriver 100 % til mennesker, så kunden også for noget ud af det. For det er jo i sidste ende mennesket der skal give min kunde penge, og de penge kan jeg hjælpe ham med at tjene vha. af en god og sælgende artikel. Jeg er selv und og studerende, og selvfølgelig skal jeg også bruge nogle penge, men jeg gør det ligeså meget fordi, at jeg interesserer mig for det jeg laver.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:28

I må undskylde, at teksten står lidt tæt og at der er nogle tastefejl, men jeg sidder lige og lærer min iPad af kende, og jeg har det med at ramme forkert på tasterne :D

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:16

Onlineblog.dk -:

Hej 

Yngvi K.:

Hej Jette,

Mange kan gøre det billigt fordi de tænker mere på nøgleord, end de tænker på kvalitet. De laver artikler som skal læses af Google, og ikke af mennesker. Derfor tager det længere tid. Skal du have en artikel, som skal læses af begge, så kræver det noget mere. Jeg har selv benyttet mig af en tekst-leverandør, hvor det var billigt, og hvor det var dyrt. Det kommer an på formålet med teksten :) 

Langt de fleste nystartede virksomheder skal blot bruge keyword-tekster (uden det bliver keyword-stuffing). Det er mest mere etablerede virksomheder, hvor den højere kvalitet er afgørende. 

Yngvi, nu sælger jeg selv artikler, til en god og billig pris. Mine artikler flyder ikke med nægleord, og jeg skriver 100 % til mennesker, så kunden også for noget ud af det. For det er jo i sidste ende mennesket der skal give min kunde penge, og de penge kan jeg hjælpe ham med at tjene vha. af en god og sælgende artikel. Jeg er selv und og studerende, og selvfølgelig skal jeg også bruge nogle penge, men jeg gør det ligeså meget fordi, at jeg interesserer mig for det jeg laver.

Det er jeg ikke i tvivl om du gør. Du formulerer sikkert en masse fine og flotte sætninger. Men prøv du at lav en god artikel om, hvordan man vælger et korrekt pengeskab og hvad man bør overveje før man køber. Den research tager flere timer, og den tekstopbygninger tager en evighed. Hvis man skal have en relevant artikel som dækker behov hos almindelige mennesker samtidigt med den er perfekt i søgemaskinerne, så tager det bare mere end en halv time til 100kr. 

Fyldeord i teksterne tæller ikke en skid. Så man skal også lave en flot artikel uden for mange af den slags. En god artikel tager bare mere end en halv time at lave. Jeg ville forvente gennemgået research, god opbygning, sammenhæng / rød tråd og god deeplinking. You get my point.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25

Keld:

Hej Michael, jeg synes det er "modigt" af dig at gøre dette netop nu hvor amino nærmest bliver hærget af en priskrig inden for artikler Wink Men jeg har også undret mig over at folk ikke tager mere end 50-100 kr. for en artikel det kan jo ikke rigtig gå op i forhold til timeløn, hvis man samtidig bryster sig af at lave god research; skrive om alle emner; og skrive en god artikel.

Så jeg er nu helt sikkert på at der nok skal være et markede for dig, og nogle virksomheder der gerne vil give 400 for en ordentlig gennemarbejdet artikel.

Hej Keld

Som nogle skriver, er den pris endda for lav - specielt i forhold til hvad jeg tjener på min "sædvanlige" service - altså regnskabsarbejde. Hvis det skal gennemarbejdes ordentligt og jeg samtidig skal kunne holde en fornuftig timepris hjemme, skal prisen op i kr. 600-700,-. Sidst der var stort "run" på den service for 4-5 måneder siden, havde jeg det også til debat, da man virkelig skal tænke sig godt om og gøre sig det klart, hvad artiklerne skal bruges til og "kunne".

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35

Kim Raufort:

Jeg er dog interesseret i dit tilbud, har du evt et par referencer - og er prisen ex moms ? Surprise

Jeg har sendt dig en PB.

Michael

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)