Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til estimeret trafik på kommende side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vil lige høre om der er nogen der har en hjemmeside med god trafik der kan hjælpe mig med at estimere et kommende site jeg er ved at lave.

Jeg er nemlig ved at inddrive tilbud fra diverse hosting firmaer.

Min kommende side vil komme til at ligne www.craftcup.com , nogenlunde samme funktioner osv. Craftcup har 24.000 registreret brugere på nuværende tidspunkt.

Jeg regner med at have 5.000 de første par måneder. (bare et udgangs punkt, da jeg hellere vil have budgetteret mere data end for lidt)

Med venlig hilsen

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:23

Hej

Det er meget svært at sige, da der er så mange parametre der spiller ind. Sidens kvalitet, SEO, SEM, osv. Hvorfor regner du med at få 5000 brugere?

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:24
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:26

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:33

juriw:

Jeg regner med at have 5.000 de første par måneder. (bare et udgangs punkt, da jeg hellere vil have budgetteret mere data end for lidt)

Hej!

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere fokusere på at udarbejde en plan for hvordan du opnår hele !5000! unikke de første par måneder. Eyeballs er altså det der er sværest at få, vi kan (næsten) alle få produceret en o.k. hjemmeside et sted, men det er ikke alle der lige får 5000 unikke besøgende om måneden, efter et par måneder online.

Køb et mindre webhotel til 10 kr. om måneden og fokusér på at producere kvalitetscontent og opbyg dine markedsføringskanaler brancherelevante steder.

Mit indlæg er svare måske ikke direkte på dit spørgsmål, men det er fordi jeg synes du skal have et andet fokus.

God vind! Smile

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:38

Hey,

Tak for jeres input, det var nu ikke råd til hvilke løsninger jeg skulle have eller lignende.
Var heller ikke et spørgsmål omkring hvor vidt jeg kan få de 5.000 brugere jeg vil lave beregninger ud fra.

Kan godt være jeg ikke forklarede mig selv godt nok.

Men, ville bare lige sige jeg selv har fundet ud af det :) Der er en smart funktion i google chrome under værktøjer -> udviklerværktøjer -> timeline memory også bare ind i noget excel med estimeret bruger antal :)

I må alle have en god aften!

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)