Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting flere Ip addresser

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gregersen:
Til det kan der vist kun svares "Puhaaaaa"

Var det over dit niveau? Skype-BigSmileBeer

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 15:02

Big Smile

Niels Henriksen:

Kim Gregersen:
Til det kan der vist kun svares "Puhaaaaa"

Var det over dit niveau? Skype-BigSmileBeer

ha ha ha - Skål BeerSkype-BigSmileBeer

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:08

Ja, det er over mit niveau "Black hat" SEO mæssigt - og aldrig noget jeg ville røre ved.

I min verden skal SEO laves ordentligt - og det er Google heldigvis mere og mere enig i.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:19

Kim Gregersen:
Ja, det er over mit niveau "Black hat" SEO mæssigt - og aldrig noget jeg ville røre ved.

Det er fair nok. Jeg roder selv med "den sorte hat" for at finde ud af hvor begrænsningerne ligger og hvad man egentligt kan.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 15:21

Kim Gregersen:

I min verden skal SEO laves ordentligt - og det er Google heldigvis mere og mere enig i.

Det bliver det skam også, men hvis har kunder der gerne vil have forskellige addresse, må man jo gør et forsøg på at levere det, men umiddelbart ser ser det ikke ud til at det er muligt Crying

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)