Var det over dit niveau? |
Niels Henriksen:Kim Gregersen:Til det kan der vist kun svares "Puhaaaaa"Var det over dit niveau?
ha ha ha - Skål
Var det over dit niveau? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
ha ha ha - Skål |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Ja, det er over mit niveau "Black hat" SEO mæssigt - og aldrig noget jeg ville røre ved. I min verden skal SEO laves ordentligt - og det er Google heldigvis mere og mere enig i. |
IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support
Det er fair nok. Jeg roder selv med "den sorte hat" for at finde ud af hvor begrænsningerne ligger og hvad man egentligt kan. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det bliver det skam også, men hvis har kunder der gerne vil have forskellige addresse, må man jo gør et forsøg på at levere det, men umiddelbart ser ser det ikke ud til at det er muligt |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog