Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man bedst muligt seo af sin forside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg er i fuld gang med at lære mig selv en masse om seo da google efter hånden er det vigtigste sted at markedsføre sig. Mit spørgsmål er om min forside jeg gerne vil havde til at ligger højt på søgeordet iPhone reparation har lige så nemt ved at ligge højt som min side jeg har lavet til et specifikt ord nemlig iPhone glas?

En anden ting der undre mig lidt er om links virkelig er det eneste google kigger på, og er der andre ting man kan gøre for at hjælpe sin side til en bedre placering?

Er det bedst at linke på søgeord som i denne tekst, i forhold til at lave et normalt link?

Mit sidste spørsmål går på hvorfor en af mine link på et linkhotel ranker højere når man søge på mit firma navn iPhone Fix end min egen side gør?

På forhånd tak for svar.

Venlig hilsen

Lasse

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse.

Ja, i princippet kan din underside lige så godt ranke højt som din forside. Forsiden bruger man jo ofte til en generel term, og så kategorierne til nogle specifikke termer.

Fx. Så bruger jeg min forside til at ligge højt på golfbolde, og en af mine underside vil jeg ligge øverst på golf bøger. Og søger man på 'Søbolde' så ligger min underside også over min forside.

Mht. Links så nej, det er bestemt ikke det eneste som Google kigger på, men en del af det. Det er også godt at ordet er i din titel, i din URL, at det står i teksten og at der fx. er et billede med søgetermen som alt-tekst.

Men husk også at det ikke blot gælder om links, men om kvalitetslinks.

Det er bedst hvis du bruger en ankertekst. Istedet for bare at lave linket på www.XXX.dk. Men husk også at lav en variation, så nogle af dem må gerne linke normalt.

Det er fordi deres side har mere trust i Google, men den skal du nok snart overhæle når du får arbejdet lidt mere med den :-)

- Casper.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)