Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en køber til 50% af en gaming shop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
 hej

jeg søger nu en køber til 50% af min gaming shop, da jeg desværre er kørt fast og derfor kan jeg godt bruge en der har en masse nye ideer m.m. shoppen er lige startet op på nettet efter og have været nede i ca et halvt år. derfor er der intet omsætning endnu dertil har vi også kun teflon i shoppen men jeg er ved og finde flere spændene og billige produkter. min koncept er billige gaming produkter da da priserne her i danmark er sky høje på dette. prisen på 50% af dette er noget alle kan overkomme. jeg har også interasse i og sælge alle 100% af den og stadig til en over kommelig pris. send en mail til mark@gzone.dk så kan du høre mere og komme med en pris ide der. ellers så tjek shoppens hjemmeside på www.gzone.dk

mvh.

mark jensen

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:36
Jeg tror ikke du skal forvente meget mere end hvad domænet er værd, især ikke når du bruger "Game Zone . dk" i din titel på siden, men så vidt jeg kan se er det en helt anden der ejer gamezone.dk end gzone.dk?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:39

nu hedder jeg ikke gamingzone men jeg hedder GZone.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:47
Nææh, men du skriver "Game Zone .dk" i titlen på gzone.dk, blot derfor jeg undrede mig

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)