Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre end google der har Adsense ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

jeg vil høre om der er andre steder man kan finde samme blokke og måde at tjene pr. klik som google adsense.

Jeg ved få affiliate selskaber tilbyder klikkampagner, men vil gerne have dem som adsense istedet for reklame søjler med grafik.

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:29

Prøv at søge lidt rundt på forum. Jeg ved, at spørgsmålet ofte bliver stillet og er blevet besvaret indenfor de seneste uger.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:45

Mikkel Friis:

Hej aminoer

jeg vil høre om der er andre steder man kan finde samme blokke og måde at tjene pr. klik som google adsense.

Jeg ved få affiliate selskaber tilbyder klikkampagner, men vil gerne have dem som adsense istedet for reklame søjler med grafik.

Mikkel

Der er masser af muligheder hos f.eks. Tradedoubler, Clicbank etc. Men ingen andre har AdSense af den simple årsag, at det er et beskyttet varemærke og Google produkt. Lidt lige som der heller ikke er andre end Volkswagen der har en VW Golf ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:07

Hej Thomas

Det vil sige tradedoubler har de samme "kasser" med tekstreklamer ?

Jeg er godt klar over det kun er google der har selve adsense, mere for at folk er klar over hvilke tanker/reklamer jeg mente :-)

Men tak, jeg vil lige prøve at kigge tradedoubler

Mikkel

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:41

Hvis du mener tekst-annoncer fremfor billede-annoncer, er der flere muligheder - på engelsk.

På dansk er der http://www.openadex.com/ - mikkelsenmedia har også tekst-annoncer, men af en lidt anden kvalitet.

/JG

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 12:50

Hey Jesper

Det er nemlig det jeg mener, bare det skal være klik pris og ikke salg :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)