Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skittles site - hvad synes du?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt mere informationer om produkterne , hvad indeholder de og evt. hvad synes du de smager , husk kontakt info så folk kan kontakte dig vedr. spørgsmål på produktet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep. Men - hvad med de handelsbetingelser? Hvad skal der stå :-) ?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek en anden butik på nettet, og så lån lidt derfra :-)

Men jeg ved ikke hvordan det forbeholder sig, når du nu sælger som privat person :)

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil! :-)

God idé med salg af Skittles over nettet, men pas på! Der er hård konkurrence. Jeg bor i Aalborg og fordi jeg netop har smuglæst lidt på din tråd her på Amino, så lagde jeg tilfældigvis mærke til et tilbud med Skittles i Blockbuster og det er meget billigere.

Jeg ved godt der er nogle ting som gør at du ikke kan presse priserne helt i bund, men til den målgruppe du gerne vil henvende dig til, der betyder pris meget.

Information omkring produkterne som nogle har været inde på er også én god idé, måske ikke fordi at slutbrugeren(børnene) går så meget op i det, men det gør forældrene som skal ligge kreditkort til.

Men bare klø på!

Mvh.

Ebbe Hansen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået Emil!

Flot design og rigtig god idé.

Som nogle af de andre siger, så savner jeg også lidt tekster til produkterne. Skriv dem med hjertet så alle ved hvor meget du ELSKER Skittles.

Prøv om du ikke kan få Skittles' Taste the Rainbow feeling ned i teksterne, så mundvandet begynder at løbe hos dine besøgende :)

Jeg lavede lidt research, og måske kan du få lidt inspiration på deres Facebook Page

Håber du kan bruge det til noget. Pissegodt arbejde og bliv ved med at give den gas :)

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Rigtig god idé, jeg synes dog jeg mangler effekten ved at blive "lækker sulten" når jeg kommer ind på siden. Måske du kunne lege lidt med at man kunne se selve slikket i stedet for posen.

En anden lille ting er SEO, husk at få metadata på =)

Ellers rigtig godt herfra.

 

Mvh

Ivan

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)