Hej folkens, Jeg har en hjemmeside, som jeg har arbejdet på i en del år og derfor med rette kan betegne som mit "hoved-site". Jeg vil nu lancere et forum på sitet, men af flere årsager er det svært at brande sitet i forhold til forummet. Derfor overvejer jeg i stedet at lave et site udelukkende til branding af forummet. Tanken er så, at 301 redirecte brugerne fra brandingsitet til hoved-sitet - således at brugerne kommer til at kende brandingsitet, men i virkeligheden skriver og agerer på hoved-sitet. Mit spørgsmål er, om der er nogle SEO-mæssige (eller andre) ulemper ved denne løsning? Vh. Peter |
Hej Peter,
Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har forstået dit indlæg korrekt.
Peter1982:Tanken er så, at 301 redirecte brugerne fra brandingsitet til hoved-sitet - således at brugerne kommer til at kende brandingsitet, men i virkeligheden skriver og agerer på hoved-sitet.
Hvis du redirecter folk med en 301 fra branding.dk til hovedsite.dk, så vil de jo ikke skrive på hovedsite.dk men på branding.dk da samtlige sider jo er viderestillet.
Hvis du kan være lidt mere konkret, er jeg sikker på at vi kan hjælpe dig med et svar til dig :)