Jeg har fået den ære, at skulle holde et foredrag for netværket BNI (region midtjylland) den 2. februar. For at få afklaret de sidste forhold omkring foredraget, så var jeg med som gæst i Viborg-afdelingen fredag. Aldrig har jeg set så mange erhvervsfolk hjælpe hinanden på så kort tid. Jeg var meget imponeret over det sammenhold jeg så på tværs af gruppen. Så hvis I er interesserede i erhvervs-netværk, så kan jeg godt anbefale at kigge ind på http://www.bni.as/Default.aspx?w=47adff6411a94c0ca4a0ba51973b9fec Jeg er ikke selv medlem, men jeg har bare fået et positivt indtryk af det De bedste hilsner Thomas |
Hej Thomas,
Det er korrekt BNI er meget effektivt og en af de mere effektive typer netværk der er da de går meget op i man ikke skal sælge til hinanden eller prøve at presse sit produkt ned i halsen på de andre medlemmer men istedet at uddan ne dem til at forstå dit produkt så de husker det når de selv er ude.
Dem jeg har set i vores gruppe der får en delkunder er ejendoms mægler, revisor og vvs men det utrolige er at man kan lave en søgning på en bestemt person i en virksomhed og rigtig ofte er der nogen der kender en der og kan hjælpe med kontakten.
Det kræver så man kan møde tidligt om morgnen en dag om ugen :)
Lars