Mange tak skal du have, man kan godt bare blive i tvivl, når man ser andre sider, hvor de er mindre og står 4 på række, og man egentlig synes det er flot ;)
Men det er nok fordi det er nyt, og man ser på sin egen side så meget, så tænkte jeg lige ville høre fra jer herinde ;)
Super fin side du har der. Du må ikke gøre billederne mindre. Min kone handler ofte tøj over nettet og hun beklager sig tit over at billederne er for små til at kunne se tøjets detajler.
Det der også er med i mine tanker er, at man kan se "for meget", altså de klikker ikke ind på varen, og ser nærmere på beskrivelsen og flere billeder, nu hvor kunden mener de har set varen, fordi billedet er så stort?
først og fremmest vil mit tip være, at det skal din målgruppe afgøre. Det kan så testes på forskellige måder med splittest, brugertests m.m.
Men umiddelbart virker det ikke til at være et forkert valg i mine øjne.
Ved hurtig gennemgang kan jeg ikke lige umiddelbart se noget der mangler. Bemærkede at mine øjne først lagde mærke til SHOPPINGBAG meget sent, selvom det er så stort og med ikon ved siden af. Det gør nok heller ikke så meget, men så prøvede jeg at lægge produkt i kurv, og der kommer godt nok den der lille tekst med der er lagt i kurv, men der kunne man måske lave så shoppingbag ikonet blev grønt/rødt etc, en farve man lægger mærke til, så den handlende ikke er i tvivl om de har tilføjet.
Det kunne måske også være en ide at lege lidt med farver i "kurven" og evt flow derefter. Bl.a. "Fortsæt med at shoppe" virker lidt anonym i mine øjne
Ang. kurven, når du har lagt i kurv så prøv før musen over kurven, så ruller den ned. Og der bliver netop nu arbejdet på den ruller ned i det samme du lægger noget i kurven :)
Men ang. det med at lege med farver i kurven må du lige uddybe lidt ;)
tænkte f.eks. i forhold til at "Fortsæt med at shoppe" bliver lidt anonym/svær at få øje på pga. baggrunden. Men så ikke sikkert det er optimalt at gøre den mere tydelig, men f.eks. "Gå til bestilling" må antages at være der du gerne vil have brugeren hen :) - så her kunne man arbejde lidt mere med call to action ved f.eks. at gøre knapperne grønne.
Lagde så også lige mærke til nu her efterfølgende, at man kan se "Køb for x kr mere og få fri fragt", rigtig god information, men hvor meget er fragten tænker jeg først som bruger (så man ligesom kan sætte "merkøb" i relief) og så er det igen noget der nok kunne gøres mere tydeligt, da man godt kunne forestille sig at denne information kunne skabe større incitament for yderligere handel, hvis der nu kun mangler 150kr før der er fri fragt.
Mange tak for din feedback, jeg er efterhånden ikke i tvivl om at jeg IKKE skal røre billederne ;)
Hej Hacktest,
På den måde ja, kan sagtens se hvad du mener, men har prøvet og holde det hele i sort, hvid, grå nuancer, for det hele er mere enkelt, men der sker nok ikke noget ved at farve e par knapper.
Ang. det med fragten, kan kun give sig ret, men igen har flere forskellige fragtformer: