Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med importguiden.dk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med Jer.

Er der nogen her der har personlige erfaringer med det kursus man kan købe hos www.importguiden.dk?

Mange hilsner Tina

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 23:27
Før vi begyndte at handle med Kina var vi igennem deres kursus. På sin vis hjalp det os, da vi var ret usikre på hele told/import/logistik området - og efter kursus''et var usikkerheden væk. Vores usikkerhed var egentligt mest fordi vi ikke vidste at den logistik partner vi valgte ville stå for alt papirarbejdet. Det fik vi at vide på deres kursus - men det kunne hvem som helst have fortalt os.

Kurset var ikke "nødvendigt" - men det vidste vi først bagefter :)

www.onapp.com

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 00:46
Hej Tina, og velkommen til Amino.

Vi har været på Jespers kursus ved importguiden, og syntes ikke at det levede op til vores forventninger, nu lyder det mege hårdt, for vi fik da blod på tanden efter kurset, så det satte da noget på plads, men ikke mere end du nemt kan finde her på Amino.

Jesper holdte et udmærket møde og har da også forstand på mange ting i forhold til import, men når det er sagt var der også en hel del vi ikke fik oplyst, som vi efterfølgende selv har fundet ud af, men sådan er det vel med masser af ting her i livet, der er mange ting man selv skal opsøge, og heldigvis kan det gøres her på Amino.

Kritiken går mest på det uddelte materiale, tilbagemeldinger samt de svar man oplyste dem efter mødet, som de spurgte om på pr. mail. Vi har endda tilmeldt os deres næste messetur til Kina i april 2007, det tilmeldte vi os til i september, men vi har intet hørt, og ved at denne tur nu er booket, hvad jeg har hørt ihvertfald, så det er lidt noget skidt.

Det skal lige siges til importguidens fordel, at Jespers kone var ved at føde da han holdte kurset for os, så det kan selvfølgelig have spillet ind, men alligevel, hvis jeg skulle opfordre til noget, så se om der ikke er andre der også har været der, som kan give deres mening. (det er selvfølglig det du er i gang med, det er snart senge tid ;o)

Jeg vil stille op på denne måde, er du i tvivl om du skal gå igang, så tag kurset. Hvis du ikke er i tvivl og ved du skal i gang, Så kontakt skat, told, speditører, leverandører, advokaten, banken, og spørg løs her på Amino så er du rigtig langt efter nogle dage.

Jeg vil lige tilføje, hvis du er rigtig lang i din proces, og det handler om at finde rundt i Kinesike leverandører og producenter, og vil betale importguiden for det, ja så skulle de være rimelige effektive, dette er kun blevet fortalt os, har ikke selv haft behovet endnu.

God fornøjelse.

Michael 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)