Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google slagtede danske linkkataloger i massevis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:29

jeg arbejder også mod at forbedre min hjemmeside så den bliver endnu bedre dette tror jeg google kigger mere på , hvor mange der besøger siden og hvor unik indhold der er og sikkert om andre af sig selv begynder at linke til siden , nu gælder det sikert mere at få en god hjemmeside med masser af info , evt. vis google kan se hvor meget folk kigger på undersider hvor lang tid folk er på siden , tror jeg bliver mere afgørende kvalitet hjemmesider vinder frem tror jeg det går imod

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:42

LinkCentralen.dk:

Håber sgu de har personer til at sidde og tjekke linkkatalogerne for ikke alle er noget skrammel og kun lavet  af SEO-folk til at skabe link juice, altså til at booste hjemmesiders placering i søgeresultaterne.

http://www.comon.dk/nyheder/seo-luftkastellet-der-blev-spraengt-1.385138.html

PS. Er i fuld gang med at støvsuge LinkCentralen for bad links så vi gør hvad vi kan for at satse på kvalitet :)

I kan ikke gøre noget med dette domæne.

Selv domænenavnet skriger jo til himlen (Google) at det drejer sig om at få links.

Google kan ikke lide link hjemmesider, da de, ifølge Google, ikke giver værdi for de besøgende - så uanset hvad I gør for at rense ud (af det jeg har fantasi til at forestille mig) vil det intet ændre.

Jo, måske hvis I rensede hjemmesiden totalt og begynder at sælge kæde-links, noget der samler stålkæder og så via Google Webmaster tools fortæller Google at hjemmesiden, trods navnet nu har en helt anden funktion.

Men det var jo nok ikke lige det svar du kan bruge.

Og lad nu være med at dræbe budbringeren.

Du spørger og får det eneste svar jeg kan give dig.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)