Hejsa Da min partner har fået et nyt job har vi ikke tid til at køre en af de ekstra sider vi har. Siden har over 500 unikke/dag og små 4000 PI''er. Siden er godt placeret på google på de vigtigste søgeord for siden. Der er oprettet små 800 biler på siden og siden har over 2500 registrerede brugere. Siden har igennem det sidste år gennemgået en stor forvandling og er nu super godt kodet og kan køre videre uden arbejde for den nye ejer. Vi købte siden for et år siden, og har siden brugt meget energi på at udvikle siden og koden bagved. Igennem den periode har vi afholdt konkurrencer med over 20.000 kr i præmie og har opnået nogle meget loyale brugere der taler meget godt om sitet og der kommer hver dag nye brugere og biler til siden. Indtjeningen på siden er meget meget begrænset da vi primært har byttet reklame for præmier til vores brugere. Men lidt peanuts i adwords er det blevet til. Sitet er altiså klar til en omgang markedsføring og klar til at skrue op for brugerne og bilerne. Det var vigtigt for os at have et site der var klar til launch før vi skubbede. Nu kom der desværre et fast job i vejen for dette, og hans nye arbejde passer ikke sammen med et website udover de vi har der bare skal vedligeholdes. Sitets adresse skriver jeg lidt kryptisk da jeg ikke vil have det opfanget af robotter. Men adressen på siden der er til salg er www. z o o m c a r .dk naturligvis uden de mellemrum. Skriv en PB for mere info. Prisen snakker vi om. Mvh. Martin |
Hej Martin
Jeg kunne godt tænke mig en pris på sitet.