Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger arbejde!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et fritidsarbejde (gerne online), hvor jeg har mulighed for at bestemme arbejdstiderne (i hvert fald til en hvis grad.) Jeg kan ikke programmere meget mere end simpel HTML og CSS, jeg har kendskab til Photoshop, men jeg er langt fra den bedste. 

Så på den front duer jeg ikke til meget. Til gengæld er jeg god til at researche og formidle denne research til en sammenhængende artikel. 

I øjeblikket har jeg intet job, hvorfor jeg har masser af fritid. Den situation ændrer sig dog pr. 1. marts, hvorefter jeg stadig vil kunne yde en indsats, dog i en langt mindre grad end hidtil. 

Jeg ved godt, at jeg på ingen måder er den mest kvalificerede arbejdskraft på disse kanter, men jeg kan vel lige så godt give det et skud! :-)

Mvh,
Jesper.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Har du eventuelt en online portfolio du kan referere til? Det vil helt sikkert gavne din situation, så  vi kan se hvad du kan tilbyde.

Hvad med løn? Det lyder som om at freelance er det du skal fokusere på. Jeg har pt ikke nogle opgaver, men kan jo være det kommer på et tidspunkt. Du kan se mere om hvad jeg kan bruge her: http://www.innovi.dk/innovi/ledige-stillinger

Venlig hilsen

Lasse Planitzer
SEO konsulent & Projektleder
Innovi Web
Innovi.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)