Som sagt er det kun en midlertidig løsning for vores eget site! |
Nicolai Christensen:Anders Christensen:Et godt sted at starte ville være en færdig hjemmeside der fortæller noget om jeres produkt, hvem i er og hvorfor man skal vælge jer.
20% af alle .dk domæner er 220.000 domæner, eller en kundetilvækst på 151 kunder om dagen, hver eneste dag de næste 4 år.
Er I gearet til det?
10 ud af 9 privatkunder kigger primært efter prisen og brugervenligheden, så i skal nok virkeligt lægge jer i selen omkring det i jeres markedsføring hvor jeg forventer at i må have afsat et millionbeløb hver eneste måned, hvis det er jeres målsætning af at snuppe 20% af markedet på så kort tid.
Anders, som du kan se på vores hjemmeside går vi først i luften om lige knap 21 dage, så det er også derfor hjemmesiden ikke er oppe at køre, dog vil vi gerne nu tilbyde folk at skrive sig op til 3 måneders gratis hosting.Jeg ved godt at hvis vi skal have 220.000 domæner indenfor 4 år, så skal der virkelig sparkes røv, men når det så er sagt er jeg ret sikker på at det kan lade sig gøre. Og vi har også nogle opkøb i sigte, så på den måde skal vi nok nå vores mål.
God dag!
skal du lige ud og købe dandomain og one.com inden du når det, taler vi 500-800 mill her, optimisme er godt, men vågn lige op...