Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skulle der til for at Vi for lov at hoste din side gratis i 3 måneder?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
de hoster på en server med 1400 andre dk domains hos gigahost, så det er da til at finde ud af :-)

Som sagt er det kun en midlertidig løsning for vores eget site!  

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:09

Nicolai Christensen:

Anders Christensen:

Et godt sted at starte ville være en færdig hjemmeside der fortæller noget om jeres produkt, hvem i er og hvorfor man skal vælge jer.

20% af alle .dk domæner er 220.000 domæner, eller en kundetilvækst på 151 kunder om dagen, hver eneste dag de næste 4 år.

Er I gearet til det?

10 ud af 9 privatkunder kigger primært efter prisen og brugervenligheden, så i skal nok virkeligt lægge jer i selen omkring det i jeres markedsføring hvor jeg forventer at i må have afsat et millionbeløb hver eneste måned, hvis det er jeres målsætning af at snuppe 20% af markedet på så kort tid.

Anders, som du kan se på vores hjemmeside går vi først i luften om lige knap 21 dage, så det er også derfor hjemmesiden ikke er oppe at køre, dog vil vi gerne nu tilbyde folk at skrive sig op til 3 måneders gratis hosting

Jeg ved godt at hvis vi skal have 220.000 domæner indenfor 4 år, så skal der virkelig sparkes røv, men når det så er sagt er jeg ret sikker på at det kan lade sig gøre. Og vi har også nogle opkøb i sigte, så på den måde skal vi nok nå vores mål.

God dag!  

skal du lige ud og købe dandomain og one.com inden du når det, taler vi 500-800 mill her, optimisme er godt, men vågn lige op...

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 11:25

Søren.Pedersen:

skal du lige ud og købe dandomain og one.com inden du når det, taler vi 500-800 mill her, optimisme er godt, men vågn lige op...

Vi har bestemt ingen planer om at opkøbe dandomain eller one.com, men med den strategi der er lagt for virksomheden, så er det ikke helt urealistisk, og skulle vi kun nå 80% af vores målsætning, så er jeg også tilfreds med med det! 

Men jeg lover at vende tilbage om 4 år Søren! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 11:29

Hej Nicolai.

Jeg vil ikke lyde pessimistisk, men 20% af kunderne med .dk domæner er lidt for optimistisk i min optik.

Dog vil jeg sige, at skulle vi flytte hosting-udbyder, vil det være primært være pga. fleksibel og god service, samt en mere brugervenlig platform (hvis den findes)

I kan tilbyde at hjælpe kunden med at flytte ALT over til Jer, ifbm. et skift fra deres nuværende udbyder og frem til Jer.

Jeg ønsker Jer alt mulig held og lykke med Jeres virksomhed! :-)

Venligste hilsener, Simon.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 11:34

Hej Simon,

Du er ikke den første der synes det lyder lidt for optimistisk :) men jeg kan kun se en fordel i at vi sætter os et højt mål og virkelig gør alt for at nå det, for det er kun en fordel for vores kunde da vil vil gøre alt hvad der står i vores magt, for at yde den bedste service, samt det bedste webhotel

Og det er dejligt at høre du også foreslår at vi hjælper vores kunder med at flytte deres site, da det bliver en vigtig del af vores succes i fremtiden! 

Ha en super dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Jeg har 10-20 forskellige domæner, som er hostet forskellige steder. Fra billige standard-webhoteller til pro-webhoteller til vps-løsninger, jeg selv står for driften af.

Hvis jeg skulle give jer en chance ville jeg tænke over følgende:

1) Det tekniske setup. Hvilken serverarkietktur, hvor er serverne placeret fysisk, hvordan er udgangshastighederne, og hvordan ser det ud med redundans og backup.

1b) Allokerede ressourcer. Hvor mange kunder forventer I at placere på hver server? Hvor mange ressourcer tillader I, at de bruger bruger. "Bobler" i folk inde i separate ressourceallokeringer med fx CloudLinux? Elle kan én konto lægge alle andre ned på serveren, hvis der trækkes for meget trafik, eller der gøres ond kode?

1c) Jeg ville også overveje at lave en loadtest af jeres eget primære domæne for at se, hvor mange samtidige brugere, det kan trække.

2) Track record. Hvem er I? Hvad har I tidligere lavet? Hvordan kan jeg vide, at platinhost.dk ikke er en døgnflue.

2b) Generelt vil mange mennesker foretrække en hostingudbyder, der har holdt hovedet over vande i min. et par år. Det andet er for risikabelt.

3) Jeg kan godt lide markedsføring efter princippet show, don't tell. Det er nemt at sige, at man vil være den bedste, mest fleksible, mest dynamiske, whatever. Det er vanskeligere at vise det. Men en god SLA kunne være et godt bud.

Idéen om at launche sitet 20 dage før I er klar, synes jeg, som andre har været inde på, kan tolkes negativt. Der skal nok arbejdes lidt med den overordnede kommunikations- og marketingsstategi, hvis I skal nå jeres mål.

Alt godt & go' arbejdslyst!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:47

Jeg har netop skiftet host for en række af mine domæner.
Jeg skiftede, fordi jeg for de fleste domæners vedkommende ikke længere har behov for den grad af service, der var/er hos den ret bekostelige host, jeg brugte.

Da jeg skulle vælge ny host, var prisen derfor selvfølgelig en faktor, men det allervigtigste var at jeg havde en IT-mand, som turde bruge sit gode navn og rygte på at sige god for den nye host.

Hans ord om den nye host var noget i retningen af: "Du kan godt finde noget billigere, men det her er ikke dyrt, og jeg har erfaringe for, at det bare fungerer."
Samme IT-mand påtog sig alt bøvl med at flytte det over - ellers var jeg helt sikkert blevet ved med at betale (lidt) for meget i nogle år endnu.

Så, hvis jeg ikke havde haft min gode IT-mand og skulle lokkes, ville tre måneder gratis ikke have nogen betydning for mig.
Jeg ville langt hellere have:
- gratis totaloverflytning
- garanti for ingen problemer (med erstatning for økonomiske tab, hvis der bliver bøvl alligevel)
- skarp pris, der er legitimeret i præcist beskrevet serviceniveau (Så jeg ved, hvorfor det er billigt)
- troværdig række af referencer, som jeg kan tjekke, hvis jeg vil

Og selv da, skulle impulsen til at skifte være kraftig. Jeg har overvejet at skifte i nogle år, men har alligevel fundet mig i at betale rigeligt - for at slippe for skifte-bøvlet.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:52

Hans Stokholm Kjer:

Da jeg skulle vælge ny host, var prisen derfor selvfølgelig en faktor, men det allervigtigste var at jeg havde en IT-mand, som turde bruge sit gode navn og rygte på at sige god for den nye mvh

Hvem blev det så? UnoEuro/Curanet?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:06

Kasper:

Hans Stokholm Kjer:

Da jeg skulle vælge ny host, var prisen derfor selvfølgelig en faktor, men det allervigtigste var at jeg havde en IT-mand, som turde bruge sit gode navn og rygte på at sige god for den nye mvh

Hvem blev det så? UnoEuro/Curanet?

Jeg vil svare, som Bertel Haarder: Jeg aner det ikke...

Som sagt overlod jeg bøvlet til én, som jeg stoler mere på end mig selv i den sammenhæng.

mvh Hans

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 12:36

Hej Nicolai,

Du bliver mødt med en del skepsis da det jo ikke er første gang der er nogen der kaster sig ind i det her forum med guld og grønne skove inde for hosting verden og flere af dem ser vi så efter 1 år er døde eksempelvis. http://www.amino.dk/forums/t/86597.aspx?PageIndex=1

Jeg er som mange andre enig i at det er optimistisk men når det er sagt så er jeg enig i man bliver nød til at sætte nogen mål for at få resultater og om du så har 100.000 kunder om 3-4 år så er i da nået så langt.

Jeg håber du har hevet en flok af de bedste folk ud fra One.com eller andre store steder som har erfaring i drift af et setup til 200.000 webhoteller og erfaring i kundeservice og support af det antal da du nemt rammer nogen grænser hvor udgifter er mere end indtægter.

En sidste ting så håber jeg i ligger jeres data på noget ordentlig storage og ikke bare på lokale diske på en bunke servere.

Lars

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)