Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor skulle man lige blive ekspert i dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var dog djævlens som man kan ende op som ekspert i det forkerte på ganske kort tid, lige i disse dage arbejder jeg ekstremt hårdt på at fast tømre min position som mester i overspringshandlinger. Jeg mener hvor svært kan det være at vælge nogle cases - hive gamle psd filer frem og smide lidt tekst ind på et nyt portfolio?

Jeg ville personligt fyre mig selv som være ekstrem langsom til så simpel en opgave - men igen, cykelhandlerens cykel er aldrig smurt, og hjemme hos elektrikeren hænger ledningerne ud af væggen.

Så ender man op med at surfe på amino, kigge på ui-websites og tænke, det skal jeg da skrive en artikel om. Men hov, min site er jo ikke online så jeg kan gøre det, måske jeg skulle se at lave noget på det før jeg hiver fat i andre for at lave deres ting?

Og her kunne jeg jo egentlig have brugt tiden på at skrive en case historie fremfor at bable om ikke at gøre det.

Jeg må nok trøste mig med at der sikkert findes en enkelt eller 2 herinde der engang selv har prøvet at lave en overspringshandling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob,

du rammer sgu også lige min dårlige samvittighed med dit indlæg. Det er jo forfærdeligt, at man knokler dag og nat, når man får et kundeprojekt, mens éns eget "salgsvindue" i den grad halter eller endog helt mangler...
Og nu sidder jeg igen og surfer på Amino og gud hjælpe mig ligefrem også svarer på et ganske ligegyldigt indlægBig Smile

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:51

Jeg vil nu komme med et meget upopulært svar. Reaktionen er helt og aldeles jeres egen.

Grunden til at man aldrig får sit eget gjort færdigt, er frygt.
Frygten for andres reaktion, af ens arbejde.

Men hvorfor det tænker du, når man jo laver arbejde for kunden?

En ting er at lave arbejde for kunden. En kunde som i sidste ende, ikke helt er klar over, 
om det de har fået lavet er godt.

Problemet ligger i vores frygt for reaktionen hos vore kollegaer. Hos konkurrenten osv.
Vi er bange for (inderst inde), at andre reagerer negativt på vores eget vindue udadtil.
Selvom frygten tit er ubegrundet, så er den indgroet.

Vi har dog en forestilling om at vores vindue udadtil, skal være mange gange bedre, end de vi laver for vore kunder. Frygten for at vi ikke kan leve op til dette, er stor.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:54

det var da ikke et upopulært svar, det er jo helt korrekt. Som kreativ er man jo ekstrem selvbevidst om sit eget - fx derfor jeg har fjernet alt layout fra mit eget site :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:56

Jeg kan se du har overtaget min position som ekspert, ja man kan jo ende med at blive udkonkurreretStick out tongue
Jeg har taget inspiration fra mit tidligere problem og skrevet hvordan du bliver effektiv igen.
Det har hjulpet mig ekstremt meget at følge simple skridt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)