Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alvorlig problem med hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har et stort problem ! Jeg var inde i et plugin ved navn Codestyling localisazion.. Pludselig går hele lortet i stykker. Jeg kan slet ikke komme ind på siden, hverken i admin eller noget. Det hele er bare gået i sort? Og skriver følgende: 

Warning: fread() [function.fread]: Length parameter must be greater than 0 in /var/www/freeskiing.dk/public_html/wp-includes/pomo/streams.php on line 113

Nogle der kan hjælpe mig ? Er virkelig gået i panik ! :S

http://www.freeskiing.dk/

Venlig hilsen 

Christian 

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:08

Hej Christian,

Send mig en mail med dine database oplysninger, dvs. hvordan jeg kommer ind i din database, gerne phpmyadmin, så slår jeg plugin'et fra således du kan tilgå din administrations side. 

Det skal ikke koste dig en øre.

Såfremt du har behov for ændringer i pluginet, så kan jeg også hjælpe dig, dog mod betaling.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:13

Mange tak for det hurtige svar Denni! Min kammerat var ved et tilfælde inde i admin i forvejen. Han kunne heldigvis gå ind og skifte i temaet, og deaktiverer pluginet.. Virkelig heldigt ! Det kører heldigvis igen.. :D Ellers mange tak for hjælpen !

Venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:13

Hej Christian,

Nu var jeg inde på din side og se alle fejlene.

Det kunne tyde på du har haft filen åben i et program der ikke er velegnet til at redigere kodefiler?

Tjek om der findes tegn eller mellemrum før <?php på de linjer den angiver.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)