Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er youtube bygget op på samme måde som google? kan man arbejde med "SEO" på youtube?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har undret mig en del over youtube her på det sidste.

Hvert gang jeg hører en sang f.eks. Rasmus Seebach, så kan den godt finde på at anbefale noget der minder om hans musik. Eller når jeg f.eks. har set en video, så dukker der noget op på forsiden, hvor youtube anbefaler videoer som minder om mine sidste søgninger.

Derfor undrer jeg mig over om youtube er bygget på samme måde op som google er? Altså hvor man kan sende sin video til tops, ligesom man kan med sin hjemmeside på google, ved at arbejde med "SEO"? eller hvad det hedder på youtube, hvis der er noget.

Kenan

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 15:20

hejsa

Ja, youtube gemmer din historik se http://www.youtube.com/my_history - og for at få glæde af alle indstilinger skal du ligesom hos google være logget ind.

ja, du kan lave SEO på youtube. Nu spørger du sikker hvordan du laver SEO på youtube ? - jeg har ikke en færdig opskrift, men du kan google "youtube and vseo" (Video Search Engine Optimization) og få nogle guldkorn :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:14

SEO-Beginner:

hejsa

Ja, youtube gemmer din historik se http://www.youtube.com/my_history - og for at få glæde af alle indstilinger skal du ligesom hos google være logget ind.

ja, du kan lave SEO på youtube. Nu spørger du sikker hvordan du laver SEO på youtube ? - jeg har ikke en færdig opskrift, men du kan google "youtube and vseo" (Video Search Engine Optimization) og få nogle guldkorn :)

Ja jeg tænkte nok at den gjorde det ved at gemme historik.

hehe du kom mig i forkøbet med spørgsmålet - tak for det :) Jeg vil lige prøve at tjekke op på det. Har du selv prøvet at lege med det?

Kenan

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:18

hejsa

nej, jeg har desværre ikke erfaring med vseo - det er også helt nyt for mig :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:31

SEO-Beginner:

hejsa

nej, jeg har desværre ikke erfaring med vseo - det er også helt nyt for mig :)

nej ok, tænkte det nok :)

Men som jeg læser om det på google. Så virker det ligesom at den er forbundet meget med viral markedsføring. Eller tager jeg fejl?

Kenan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som man siger : " Så længe der en kode, er der noget man kan manipulere" , så ja det kan man. Bare Google lidt om det, og sæt dine søgninger på Google til at komme fra Danmark. Der er nogle danskere der har skrevet om det, kan jeg huske.

God weekend :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:21

Jimi Hove:

Som man siger : " Så længe der en kode, er der noget man kan manipulere" , så ja det kan man. Bare Google lidt om det, og sæt dine søgninger på Google til at komme fra Danmark. Der er nogle danskere der har skrevet om det, kan jeg huske.

Hej Jimi

tak for hjælpen som altid :) jep jeg kigger lidt rundt... og fandt faktisk dette link her

Syntes jeg er meget godt, men der står til sidst at man skal linke sin video ud på forskellige kommentar til relevante videoer, det kan jo gå meget hurtigt ind som spam?

God weekend

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:33

Jimi Hove:

Ja da. Der er for eksempel et helt kapitel helliget det i SEO-LEX.

Kan bedre lide: "Så længe der er en kode, er der noget, man kan kapitalisere" ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)