Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at skaffe nye kunder!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er startet op som selvstændig kostvejleder på Amager.

Hvordan skal jeg skaffe nye kunder i mit område??

Vh Jorunn

www.helseglad.dk

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:30

Hej Jorunn

Hvad har du af kapital til markedsføring, der er jo mange mulighedder ;)

du kan evt. hyre en marketings konsulent der kan hjælpe dig igang med det budget du har.

Med venlig hilsen

Nikolaj

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:33

Hej

Måske du kan begynde at debatter på sider om helse og sundhed og få skabt noget tæt med de andre brugere så de bliver fortrolige med dig.

Det er jo helt gratis :-)

Ellers er der jo opslagstavler i mange supermarkeder... netop der hvor dine kunder handler :-)

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 22:33

Tak Nicolaj

Umiddelbart har jeg ikke lavet et budget til markedsføring endnu.  Men jeg vil da helt klart overveje en marketings konsulent, hvis det kan give gode resultater.

Har du en at anbefale i Kbh?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:37

Start med at find ud af hvem dine kunder er, og hvor de kommer.

Hvis du f.eks. kan se at dine potentielle kunder er folk der går til fittness, så prøv at få en aftale i hus med det lokal træningscenter. Det kunne f.eks. være at de udleveret en brochure fra dig til alle nye kunder, når de fik deres medlemskort.

Få trykt en masse postkort eller flyers der har et godt budskab (Få en der har styr på grafik og salg til dette) og del dem ud i dit lokal område.

Annoncer i realevante tryksager, det kunne f.eks. være i Amager fittnetts klubbens nyhedsbrev (opdigtigt, men håber du forstår pointen)

Annoncer på Google med målrettet annoncer, brug de keywords og sætninger du gerne vil blive fundet på. Få en ekspert til at hjælpe dig med dette, da det ellers kan være meget dyrt.

SEO - Din side kan optimeres meget bedre, og derved komme bedre frem i google ved realevante søgninger.

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 22:37

Tak Mikkel

God ide med at være på banen på sundheds hjemmesider. Således jeg kommer ud til mine fremtidige kunder.

Jer er igang med at lave et godt papir med reklame og visitkort som jeg havde tænkt at hænge op i alle supermakrkeder, biblioteker, sundhedscentre etc som mulig.

;-)

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 22:40

Tak for gode råd.

Det er bestemt noget jeg vil bruge!

Min side er endnu ikke lagt op til at man kan søge efter den. Det skulle gerne komme her inden længe.

Når du siger at den kan optimeres meget bedre, hvad mener du så?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:47

Som de andre nævner kan det give mange point at være aktiv der hvor dine potentielle kunder befinder sig... 

Derudover skal du markedsføre dig på gammedags måde... Læg lidt penge til side på Adwords og lignende. 

Derudover kan du overveje om din side er bygget op 100 % optimalt.. Forstil dig du er kunde. Ville du så vælge at bruge dig? Hvis du er i tvivl så se hvad dine konkurrenter gør og få lidt inspiration..

Håber det kan bruges :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 22:49

Jorunn:

Min side er endnu ikke lagt op til at man kan søge efter den. Det skulle gerne komme her inden længe.

Når du siger at den kan optimeres meget bedre, hvad mener du så?

Hvad mener du med at den ikke er lagt op til at man kan søge efter den? I det du smider dit linkAmino så indexeres den til google i løbet af 10 min. Og den ligger der allerede.

Bedre optimering:

- Unikke sidetitler med dit søgeord i starten, derudover skal disse være "sælgene" da folk ser disse på google.

- Meta beskrivelser - Disse ses også i Google når man søger efter dig, du har ingen meta titler? Udover forsiden der blot indenholder "Kostvejledning"

- Bedre brug af H-tags

- Intern linkbuilding - Start på din forside, kan du komme videre derfra uden at bruge menuen?

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 22:54

Jeg mener at ham der har lavet den har fortalt mig at han ikke har sat søgeord på. På den måde at den ikke vil komme op når man søger efter kostvejledning.

Jeg har givet ham ca. 10-15 ord han skal hæfte op på hjemmesiden, som kunder evt vil søge på.

Det er superfint at du præciserer hvad der skal forbedres med min hjemmeside. Det er bare udenfor mit kompetance område, så der må jeg få en til at hjælpe mig.

Men tusind tak for svar.

Jeg sætter meget pris på det!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)