Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undgå spam filteret?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa dejlige Amino'er.

Jeg står(nok nærmere sidder?) her og er igang med at udvikle en ny version af mit website, og der vil jeg have email-validering på når man opretter sig som bruger.

Men har lagt mærke til, at når email'en bliver sendt, i de omgange jeg har testet mail udsendelsen, så havner de i Spam filteret, hos blandt andet Gmail..

Er der nogen måde at undgå dette på, så den havner i indbakken? Hvad definere hvad der er spam, og ikke spam, med hensyn til bruger-oprettelse?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 12:27

Jeg tillader mig lige at Bumpe :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 14:26

Ikke at det løser dit problem direkte men;

Jeg oplever flere steder hvis man registrerer sig at der kommer en meddelelse a la: "Tak, der er nu sendt en mail til din indbakke - hvis du ikke har fået den inden for 10 min, så tag lige et kik i din spammappe."

Det er måske en måde at arbejde rundt om det på?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 19:12

Derfor kan jeg jo stadig risikere at ende post jeg sender fra mit domæne, ender i spam indbakken, fremfor den almindelige indbakke.. :)

- Men er også noget som jeg har skrevet på siden, at hvis ikke det ligger i den normale indbakke, så skal de kigge i spam indbakken :)

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 15:43

Du kan evt. læse nogle gode tips her:

http://www.mailchimp.com/kb/article/how-spam-filters-think/

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:49

Du kan evt. prøve at kontakte dem der sender mig, de mange hundred spam-mails jeg modtager om ugen. De er i hvert fald meget dygtige til at undgå spam-filteret. Big Smile

Jeg har lige slettet en bunke, så jeg har desværre ikke nogen e-mail adresse til spam-senderne, men hvis du gider vente til imorgen, så kan jeg garantere dig, at jeg kan gi' dig 10-20 e-mail-adresser du kan prøve at kontakte og høre, hvordan fa'%&?n de kan undgå mit spam-filter.

Held og lykke med det. Smile

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)