|
Kære aminoer. Jonathan :) |
Hej Jonathan
Det lyder som et godt tilbud.
Hvad har du af erfaring, har du en baggrund indenfor SEO, lavet noget der minder om tidligere?
Debat
|
Kære aminoer. Jonathan :) |
.
|
Hej Jonathan Det lyder som et godt tilbud. Hvad har du af erfaring, har du en baggrund indenfor SEO, lavet noget der minder om tidligere? |
|
Jeg vil selv mene jeg ved en del om SEO. |
.
Hej Jonathan Det kan være, at jeg vil benytte mig af dit tilbud. Men hvor meget er super billigt ?
mvh. Søren
|
Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.
|
Skriv lige din pris. Jeg skal bruge et par artikler om nogle ting inden for teknologi. Det lyder jo som noget du kunne have lyst til :) |
Mvh
Mathias Bak
|
Tjaa, ved snart ikke hvad min pris skal være. |
.
|
Hej Jonathan Hvad er prisen, hvis jeg selv skriver artiklerne og du nøjes med at lave fornuftigt SEO-arbejde på det? Skriv en PB, hvis du ikke vil ud med det offentligt. Så kan jeg også uddybe det for dig. Michael |
Jeg ville nok være lidt bange for, hvis jeg lavede arbejdet for mine kunder, og så skulle forhandle prisen bagefter, så tror jeg jeg skal have penge med på arbejde :-) Giv nogle priser, så skal folk nok se om det er en god investering når de har set dit arbejde
|