Jeg har brug for et affiliate system, så jeg kan afregne en enkelt partner ud fra de salg han genererer til mig (CPA). Men da jeg kun har behov for at kunne måle en enkelt partner, skal der hverken være store udgifter til opstart eller løbende fee. Nogen som kender et BILLIGT affiliate bureau som kan hjælpe mig med at måle salg fra en enkelt partner?
(Analytics går ikke pga den lange cookietid, ellers kunne jeg bruge det til at spore salg fra en bestemt kilde)
Hvis det er få, kunne du lave en sektion på webshoppen for sælgeren, så kan du bare have et specielt ID for ham. Så slipper du for at hyre andre ude fra til at måle hans salg.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Du kan finde både gratis og betalt software som du kan installere på din server og med denne software kan du give et tracking links til din parter, men jeg vil forslår at du kigger på nogle af de Danske affiliate netværk.
Fordelen ved at bruge et netværk er at det er tredje parts som står for trackingen, sådan at din partner kan have tiltro til at alt foregår på et korrekt måde.
Du kan også få flere partnere end en ved at bruge et netværk og derved skabe flere salg til din shop.
De fleste netværk i Danmark har gratis oprettelse og ingen månedlige gebyrer, de beholder en del af den kommission som du er villig til at betale.
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du skal have hjælp til at finde et netværk, opsætte kommission, søgeords politik osv.
Tak for svar. Jeg vil meget gerne hvis du kan hjælpe at nævne de tredje parts affiliate netværk du kender - som ikke tager betaling for opstart, og kun en meget lille del af den kommision vi betaler til affiliaten.
Jeg er ikke interesseret i at finde flere afilliates - ikke som udgangspunkt. Lige nu er formålet kun at finde en afregningsløsning til den ene partner.
Tak for svar. Jeg vil meget gerne hvis du kan hjælpe at nævne de tredje parts affiliate netværk du kender - som ikke tager betaling for opstart, og kun en meget lille del af den kommision vi betaler til affiliaten.
Jeg er ikke interesseret i at finde flere afilliates - ikke som udgangspunkt. Lige nu er formålet kun at finde en afregningsløsning til den ene partner.
Opsætning osv. har jeg styr på:-)
Her er par links til affiliate software, her vil du selv kunne sætte kommissionen og skal ikke betale noget til et netværk - har dog ikke brugt dem selv så kan ikke sige hvilken nogle som er gode og dårlige: