Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Goldenplanet.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er på jagt efter en ny webudbyder. Og er faldet lidt for Goldenplanet.dk.

Til tilbyder en web-løsning der er baseret på månedsleje i stedet for at man køber en komplet platform.

Men er der nogle der har nogle erfaringer med dem???

Håber der er nogle der kan hjælpe mig...

På forhånd tak.

Mads Stærke 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 14:40

Hej Mads

Kender ikke det pågælende firma, men vi har haft en del kunder der har oplevet problemer med sådanne løsninger. Når man først har været kunde ved dem længere tid og har en hel del data liggende ved dem, har de det med at skrue priserne op, ændre vilkårene eller lign. Samt det kan være svært at skifte løsning når den tid en dag kommer.

Så vi plejer at anbefale vores mindre kunder en wordpress og hosting ved f.eks. surftown, one eller lign. Det behøver ikke at koste meget mere end hvad Goldenplanet tilbyder.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 07
Skrevet kl. 14:44

Hej Kasper

Mange tak for dit hurtige svar. Det vil jeg helt klar have med i mente.

Jeg kigger lidt videre hos de andre du snakker om.

Tak og god dag.

Mads

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:49

Kasper Christensen:

Hej Mads

Kender ikke det pågælende firma, men vi har haft en del kunder der har oplevet problemer med sådanne løsninger. Når man først har været kunde ved dem længere tid og har en hel del data liggende ved dem, har de det med at skrue priserne op, ændre vilkårene eller lign. Samt det kan være svært at skifte løsning når den tid en dag kommer.

Så vi plejer at anbefale vores mindre kunder en wordpress og hosting ved f.eks. surftown, one eller lign. Det behøver ikke at koste meget mere end hvad Goldenplanet tilbyder.

Jeg synes ikke du er helt fair overfor GoldenPlanet ved at sammenligne deres webshop-in-a-box med et simpelt Wordpress site på et webhotel.

Der er så vidt jeg ved temmelig stor forskel på en Wordpress blog og så en webshop..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 196
Fra  cSupport Skrevet kl. 14:54

Hej Anders

Det kan være jeg var for hurtig, så primært på deres TYPO3 løsning. Men du har helt ret i at der er en verden til forskel fra wordpress og deres 'webshop-in-a-box'. 

Men her kan jeg varmt anbefale, Dandomain og Scannet webshop løsninger. Men jeg hører gerne fra folk der har erfaringer med goldenplanet, ligesom trådstarter efterspørger.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:57

GoldenPlanet system er et fint system. 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:57

Kasper Christensen:

Det kan være jeg var for hurtig, så primært på deres TYPO3 løsning. Men du har helt ret i at der er en verden til forskel fra wordpress og deres 'webshop-in-a-box'. 

De tilbyder heller ikke TYPO3 løsninger længere, så du kan vist ikke have klikket ret dybt ind hos dem Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:58

Hej Mads,

Alternativt kan du kigge på både Dandomain og Surftown. De er også hostede webshop løsninger som Goldenplanet.

God dag! Smile

Med venlig hilsen
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 07
Skrevet kl. 15:02

Tusind tak for alle tilbagemeldingerne.

Det er fantastisk!!!

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:36

Anders Christensen:

Kasper Christensen:

De tilbyder heller ikke TYPO3 løsninger længere, så du kan vist ikke have klikket ret dybt ind hos dem Wink

Nej det havde Kasper nok ikke, men det skal man da så også gøre for at se det. Hvis man kun kigger på forsiden reklamerer de da stadig med TYPO3. Det er kun hvis man klikker videre at man så får meldingen om at det så i øvrigt ikke længere er noget de tilbyder. Men så vil de i stedet for gerne fortælle lidt om børnesko. En lidt sjov måde at bygge sit indhold op på ... :-)

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)