Kender ikke det pågælende firma, men vi har haft en del kunder der har oplevet problemer med sådanne løsninger. Når man først har været kunde ved dem længere tid og har en hel del data liggende ved dem, har de det med at skrue priserne op, ændre vilkårene eller lign. Samt det kan være svært at skifte løsning når den tid en dag kommer.
Så vi plejer at anbefale vores mindre kunder en wordpress og hosting ved f.eks. surftown, one eller lign. Det behøver ikke at koste meget mere end hvad Goldenplanet tilbyder.
Kender ikke det pågælende firma, men vi har haft en del kunder der har oplevet problemer med sådanne løsninger. Når man først har været kunde ved dem længere tid og har en hel del data liggende ved dem, har de det med at skrue priserne op, ændre vilkårene eller lign. Samt det kan være svært at skifte løsning når den tid en dag kommer.
Så vi plejer at anbefale vores mindre kunder en wordpress og hosting ved f.eks. surftown, one eller lign. Det behøver ikke at koste meget mere end hvad Goldenplanet tilbyder.
Jeg synes ikke du er helt fair overfor GoldenPlanet ved at sammenligne deres webshop-in-a-box med et simpelt Wordpress site på et webhotel.
Der er så vidt jeg ved temmelig stor forskel på en Wordpress blog og så en webshop..
Det kan være jeg var for hurtig, så primært på deres TYPO3 løsning. Men du har helt ret i at der er en verden til forskel fra wordpress og deres 'webshop-in-a-box'.
Men her kan jeg varmt anbefale, Dandomain og Scannet webshop løsninger. Men jeg hører gerne fra folk der har erfaringer med goldenplanet, ligesom trådstarter efterspørger.
Det kan være jeg var for hurtig, så primært på deres TYPO3 løsning. Men du har helt ret i at der er en verden til forskel fra wordpress og deres 'webshop-in-a-box'.
De tilbyder heller ikke TYPO3 løsninger længere, så du kan vist ikke have klikket ret dybt ind hos dem
De tilbyder heller ikke TYPO3 løsninger længere, så du kan vist ikke have klikket ret dybt ind hos dem
Nej det havde Kasper nok ikke, men det skal man da så også gøre for at se det. Hvis man kun kigger på forsiden reklamerer de da stadig med TYPO3. Det er kun hvis man klikker videre at man så får meldingen om at det så i øvrigt ikke længere er noget de tilbyder. Men så vil de i stedet for gerne fortælle lidt om børnesko. En lidt sjov måde at bygge sit indhold op på ... :-)