Vi søger et lagerhotel (helst i Jylland), til en kommende webshop, som kommer til at sælge økologiske varer (tøj, legetøj, vitaminer osv.). I starten kun i Danmark.
Varer kommer til at ligge i vægtklasse op 200 g- 1 kg
Forventet antal varegrupper- løbende med tiden op til 1000
Har du en god integreret løsning med "pick and pack" og et godt tilbud, vil vi glæde os til at høre fra dig!!!
Det lyder ellers som et spændende projekt du skal til at have gang i.
Umiddelbart vil jeg foreslå dig, at tage fat i Elbo Logistik Partner. De bor i Fredericia og lever udelukkende af lagerhotel og dermed beslægtede ydelser; pick & pack, emballering, ompakning, traditionelle speditionsydelser m.m. De har også en særlig integration til web-shops.
For god ordens skyld vil jeg lige nævne, at jeg intet har at gøre med firmaet eller dets ansatte i øvrigt. Til gengæld har jeg en del års erfaring inden for speditionsbranchen - og det virker til at være et seriøst firma.
Håber du kan bruge det til lidt. Pøj pøj på din vej frem.
Jeg skriver til jer, da jeg er medejer af en logistik virksomhed i Horsens, som laver alle former for lager og logistik ydelser b.la. pick / pack og jeg er sikker på, at vi kunne finde en god og proffesionel løsning til jer.
Firmaet hedder FleksLOG - Fleksibel logistik og som navnet antyder, er vi meget fleksible og kan skræddersy en løsning for den enkelte kunde
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på mail cls@flekslog.dk hvis du synes ovenstående lyder spændende.
Jeg ved ikke om du allerede har fundet en der kan hjælpe dig med lager & logistik, ellers kan vi tilbyde en erfaren og velfungerende løsning, som samtidig også er fleksibel.
Vi har idag webshops indenfor tøj, lygter, vin, rollespil, tasker og meget mere.
Se mere på www.dafolo.dk og der kan du også kontakte mig.
Kører idag allerede webshop-lager for flere webshops.
Vi kan modtage/plukke/pakke/sende, integrere til din shop, og klare hele håndteringen fra A-Å - skal du bare bruge plads, til opbevaring, kan det også klares