Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til dekorations- grafisk firma søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at starte virksomhed indenfor dekoration og grafisk design.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har et lille nyt grafisk bureau - www.media-now.dk - du kan se dig lidt omkring på min hjemmeside, om du tror, der kunne være samarbejdsmuligheder. Du er velkommen til at kontakte mig og gerne sende lidt mere info om dig selv.

Venlig hilsen Trine

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Tak for din tilbagemelding!

Men jeg søger en at starte virksomhed op med, fra bunden. Jeg er uddannet dekoratør og grafisk designer, og ønsker at tilbyde begge dele, evt. opstilling af messestand og udarbejdelse af grafisk matriale. Det ser ud til at du er i fuld gang selv, og har været hele start processen igang. Men hvis du kender en som kunne være interesseret (og helst i Århus området!), er du meget velkommen til at kontakte mig igen.

Venlig hilsen

Ditte

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

 

Har du gjort dig nogle tanker indenfor hvilke områder, fremgangsmåde etc.?

SikkertHjem.dk - Billigt. Simpelt. Sikkert.  »Komplet Alarmsystem kun 99,- /mdr.«  Besøg: www.SikkertHjem.dk

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en baggrund som dekoratør og grafisk designer. Min ide er at tilbyde både udarbejdelse af grafisk matriale og dekoration, kunne være på messestande. Jeg er praktisk anlagt, og kunne derfor godt have brug for en samarbejdspartner med styrke indenfor salg og evt. regnskab! Er du interesseret og har nogle gode ideer, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Hvilken form for samarbejdspartner søger du?

En person, der som underleverandør, går ind og giver dig rådgivning i forbindelse med opstart?
Eller en person, der som partner, går ind og investerer og samarbejder med dig i det daglige?

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg søger en person som jeg kan starte firma med, og arbejde sammen med i det daglige.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)