Kender nogle stykker som står i samme situation som dig, nogle har valgt at tage en hg, eller hh for at komme ind for det merkantile område Handel og Kontor, ellers er der næsten altid mulighed for sundhedsuddannelse, hvis man har lyst til omsorg og pleje.
Men kreaktivitet er jo formenligt en af dine stærke sider efter som du er frisør.
måske der er job med mindre fysisk aktivitet som også har noget med kreaktivitet at gøre.
Som coach vil jeg råde dig til at brainstorme lidt... Prøv at tage et stykke papir og skriv ned alt hvad du gerne vil have dit nye job skal indeholde... Lad være med at tænke for meget over dine svar mens du skriver - vent til bagefter med det :-)
Jeg vil super gerne hjælpe dig med nogle gode råd og ideer når du har prøvet denne øvelse :-)
Jeg hr prøvet at brainstorme et par gange, smiler...
Jeg vil gerne sælge, det jeg super god til det. Jeg vil gerne brænde for mit arbejde.
Der skal være indhold i det jeg laver, både inde og ude er tiltalende. Gode arbejdstider, da jeg også har en lille dreng på 2 år. frihed under ansvar, og ansvar...
Jeg synes det er svært, da jeg har piskesmæld i nakken, så dette skal jeg også tage hensyn til i det nye valg af job/uddannelse..