Jeg har tidligere fået god feedback fra jer og har fået rettet det meste til. Nu vil jeg høre jer om i gider bruge et par minutter og give mig feedback ?
Farver osv i designet er valgt og ændres ikke. Nogen kan li grøn andre rød og nogen blå.
Men jeg vil blive meget glad for SEO forbedringer ? Brugervenlighed forbedringer ? Funktioner der mangler osv ?
Det første der springer i mine øjne er, at du har en hvid farve rundt om login og glemt login. hvilket ikke er særlig pænt.
Dit søgefelt har en lige lovlig markant shadow, så den ville jeg helt klart sætte ned...
Synes dine slags produkter på din index side fylder lidt for meget når man tænker over for lidt der er skrevet til hvert enkelt produkt, så der ville jeg nok sætte 2 pr række...
Tror ikke det er meningen men dit design slutter meget bravt, så tror enten du har glemt at oploade din baggrund.
Hej, tak for feedback - selvom det lige var designet jeg ikke ønskede feedback på :-) men ok , hvad mener du ned hvis omkring login og glemt login ? Er de ikke som "vis varekurv" og de andre eller hvad mener du med hvid ?
Det ned baggrunden er du ikke den første der har nævnt - så det må jeg få styr på :-)
Index og 2 pr linje ?? Hvor og hvad mener du ?
Kh sb
Forebyg eller helbred ondt i håndledet med en RollerMouse
hvorfor rykke du det ikke op så du har 2 på række?
Noget andet er, at din sides elementer hopper rigtig meget, om det kun er i chrome skal jeg ikke kunne sige noget om. Har lige vedlagt et biled af det...
start med længere titlen jeg mener denne her det lidt i google husk du ligger næsten lige vel hvad nummer et med dit eget domæne navn jeg mener denne her titlen <title>TopSupplies </title> husk brug gerne op til alle 67 tegn google viser
alle billdeder titler og tags især dem på forsiden
mere tekst og mere flere under overskifter h1 og h2
blogge på siden google elsker der sker noget på siden nyheder mv.
Hej Lasse, tak for god feedback. Jeg er ikke SEO haj, så håber du kan hjælpe :-) header tags ? Jeg kender pagetitle, keywords og meta discription ? Hvad er header tags ? Og hvad er mine 404 sider ?
Selv tak. Header tags er en måde at angive hvilken skrift der er overskrifter på din side. Google og andre søgemaskiner bruger meget header tags til at finde ud af hvad siden handle om, og derfor hvilke ord og sætninger den bør rangere på i deres resultater. Header tags kan deles op i niveauer. <h1> er den "store" overskrift og skal kun fremkomme én gang pr. side. Herefter går det ned af. Jeg vil anbefale dig i hvert fald at bruge <h1> og <h2> til at fortælle hvad dine sider handler om.
404 sider kan også kaldes fejl-sider. Prøv f.eks. at gå ind på http://shop.topsupplies.dk/sidesomikkefindes. Det er en rigtig god ide at få din side lavet sådan at du havne i sidens layout når du rammer en 404 side. Det gør at det er nemt for dine besøgende at klikke sig videre. Du kan f.eks. placere en tydelig søgeboks, som kan være deres vej videre til indhold som faktisk findes på dit domæne. F.eks. som her http://jp.dk/sidesomikkefindes/