Det her er ikke mit speciale, men er du sikker på, at du slipper for licenskravet ved at lave et udenlandsk setup? Min mavefornemmelse siger mig, at hvis du i praksis opererer i Danmark med danske kunder, så skal du alligevel have licens.
Det er som sagt kun en mavefornemmelse, men jeg vil råde dig til at undersøge den vinkel, før ofrer for meget tid og penge på det udenlandske setup. |
Fair advokat:Det her er ikke mit speciale, men er du sikker på, at du slipper for licenskravet ved at lave et udenlandsk setup? Min mavefornemmelse siger mig, at hvis du i praksis opererer i Danmark med danske kunder, så skal du alligevel have licens.
For at undgå et dansk licenskrav det, så kunne man eventuelt gøre opmærksom, at kunder fra Danmark ikke accepteres.
Fair advokat:
Det er som sagt kun en mavefornemmelse, men jeg vil råde dig til at undersøge den vinkel, før ofrer for meget tid og penge på det udenlandske setup.
Ja, jeg skal nok kraftigt overveje lige at kontakte en advokat inden jeg kommer alt for langt i mine planer - måske er der nogen herinde, som ved mere om emnet ?