Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ralph Lauren trøjer ass str.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 17 stk ass str og farver af mærket Ralph Lauren

De kommer med originale mærker og kvittering kan fremvises

17 stk - 5000+levering eller afhentet i Aalborg.
De kan også inspiceres hvis det har interesse,

Jeg sælger dem også stk hvis til 400 kr stk og 5 for 350 kr stk

S          M         L          XL         XXL

Sort (Orange hest)                      1          -           -          -          1

Lys grå                                       1          -           -           -           -

Oliven                                        1          1          -           2          -

Sort (rød hest)                            1          -          -           -           -

Turkis                                         1          1          -           -           -

Orange                                      -           -           -           1          -

Mørkebrun                                  -           -           -           -           1

Beige                                        1          -           -           -           -

Gul                                           -           -           -           -           1

Pink                                          -           1          -           -           -

Sort (lilla hest)                        1          -          -           -           1          = 17 stk

Smid en mail til djkassen@walla.com så sender jeg billederne :-)

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 20:02

måske du skulle smide et enkelt modelbillede op. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 20:08

mine billeder er tit blevet misbrugt på diverse sider, så vil helst bare at folk smider en mail eller en pm hvis de vil se dem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)