Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at få emnelisten ud af C5´s CRM !!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det mig, der har brug for en smart Amino-hjælper!

Jeg skal have en komplet emneliste incl. alle kontaktpersoner ud af en oldnordisk CRM i C5 3.0. Det skal være i et format, der kan bruges til efterfølgende adreses-fletning med word (dvs. det skal kunne proppes over i en excel-fil med oplysningerne opdelt i kolonner. Jeg kan godt få en liste ud af systemet med stamoplysninger (desværre kun med primær kontakt), men så er den i et format, hvor oplysningerne står "under hinanden" i excel - og det kan jeg jo ikke flette med.

Jeg har en formodning om at der er en fejl et eller andet sted (udover fejl 40...!), for når jeg bruger kampagne-delen og fremsøger emner, så vælger den kun en brøkdel af emnerne.

Er der en Amino-C5/CRM-haj, der kan hjælpe mig?

//
Heidi

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 17:06

Prøver lige at få den op i igen :-)

Er der en Amino-C5 haj derude?

//
Heidi

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:16

Ja da. Havde bare ikke set det.

Udlæs dine data under Generelt/datamanipulation som kommafiler og med efternavnet txt. Åben filen i notepath og erstat komma med semikolon. Gem filen og åben den  i excel.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:25

Hej Heidi

God vejledning som Maria giver, men der kan godt være en lille faldgruppe, nemlig hvis der anvendt kommaer i dine data før disse eksporteres.

Så ser dine stadigvæk underlige ud eller får du kun nogle data så tjek evt. for kommaer eller anvend et andet eksport format.

Hej fra Søren gammel C5 haj.

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 21:24
Tusinde tak begge to!!! Jeg går straks igang ;-) // Heidi
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)