Hej aminoer Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside. Jeg har lavet et udkast til forsiden, og vil gerne have jeres uforbeholdne mening. start: Velkommen til firmanavn
Firmanavn er et enkeltmandsejet firma der har eksisteret i 8 år. Jeg beskæftiger mig med:
Jeg har været i byggebranchen i 14 år, og har en bred erfaring med renoveringopgaver. Er udannet industrimaler, og ved hvad der skal til, for at kunne udfører en professionel tagrenovering.
De fleste tage der renses og males i Danmark er typisk 20-40 år gamle, og det er tagrenderne også. Som oftest trænger de også til en kærlig hånd, og det er en naturlig del af det jeg udfører. Jeg har taget efterudannelse med særlig henblik på montage og lodning af zinktagrender.
Isoleringsopgaver er kommet til, og udover at du som kunde sparer penge ved at have et velisoleret hus, skal heller ikke ses bort fra komforten der opnås ved at efterisolere. Som udgangspunkt bruges papiruld til lofter og hulmur. Mineraluld anvendes også hvor det skønnes at være det rigtige valg. Jeg tilbyder endvidere gratis termografering, ved tilbudsgivning på isoleringsopgaver. Jeg har et samarbejde med en uddannet energivejleder.
Firmanavn er et enkeltmandsejet firma, og dette gør at du som kunde ikke oplever at der kommer forskellige håndværkere fra dag til dag. Jeg har ingen stor administration, og kan derfor tilbyde konkurencedygtige priser.
Jeg ser frem til at få muligheden for at give dig et gratis og uforpligtende tilbud.
Med venlig hlsen Jan Christiansen. Slut. Kom gerne med nogle konstuktive vurderinger.
mvh Jan C |
Jeg vil mene at teksten er al for lang. Forsiden bør ikke fylde mere end én skærmhøjde.
Forsiden skal være din teaser, der får kunderne til at kigge videre på dine undersider.